Baile Homorod (ziua 3)

Posted by

Cea de-a treia zi am inceput-o cu aparatul foto in mana, pentru ca am tot zis ca fac cateva poze sa vedeti cam ce ofera zona. Bineinteles ca dupa ce am facut pozele si am servit micul dejun, m-am aventurat din nou pe partie, mai ales ca soarele a stat ascuns printre nori si astfel am putut beneficia de o zapada mai buna pe partie in prima parte a zilei. In cea de-a doua, oricat as fi vrut sa ma dau, ma cam durea glezna si am decis sa ma folosesc de punctele ramase maine dimineata. Dupa-amiaza am bagat un somn bun si apoi am mers la piscina cu apa sarata incalzita, ca tare bine si relaxant e sa stai in ea.

In comparatie cu zilele trecute, nu pot sa spun ca am facut ceva nou. De fapt am facut cateva lucruri interesante de dimineata, cand am lucrat vreo cateva ore, dar despre ele o sa va povestesc in urmatoarele saptamani, pentru ca deocamdata fac teste si nu e gata ceea ce vreau sa fac. Aaa… si ar mai fi ceva, am baut apa minerala carbogazoasa din izvorul Lobogo, cel care da numele pensiunii unde stau. Foarte buna, nu mai stiu daca am baut pana acum apa minerala carbogazoasa dintr-un izvor natural. Stiu ca am baut candva, dem mult, in calatoriile mele prin tara (la Baile Herculane) apa minerala, dar nu era carbogazoasa.

Dupa un somn bun de dupa-amiaza, mi-am analizat toate partile corpului (am luat si cateva cazaturi de dimineata, ca asa se face spectacol pe partie) si am decis ca glezna mea nu vrea inca o runda de dat cu placa pe nocturna, astfel ca am preferat sa merg la SPA si sa ma bucur de apa din bazinul cu apa sarata incalzita la 36 de grade, iar punctele ramase pentru partie le voi utiliza maine dimineata, cand am de gand sa mai dau cateva ture.

De asemenea, langa pensiune se afla un magazin cu bunataturi de toate felurile si cu foarte multe sortimente de ciocolata. As zice ca mai ceva ca-n Elvetia, dar totusi sa nu exageram. Oricum, mi-a placut ce vad pe rafturi si daca ajungeti prin zona, cu siguranta e musai sa vizitati magazinele de langa pensiune, sunt exact la sosea si au multe bunatati pe rafuri.