Cazare de rahat sau gazda de rahat

Posted by

In general nu sunt pretentios cu cazarea, pot dormii si in masina sau in tot felul de casute mai mult sau mai putin aranjate, de data asta am avut parte de o cazarea cu peripetii.

Am ajuns sa stam la cineva in gazda in Constanta, intr-un bloc la cateva minute de plaja din Mamaia. Apa calda nu era ca de era in revizie cam jumate din Constanta, treaca mearga ca doar nu ma nascut mama cu apa calda la usa. Peripetiile au inceput din prima seara cand laptopul meu care cei drept se mai incalzeste, ii strica masa domnule si ca sa nu ii mai dau drumul la „aparatul ala” ca daca se incalzeste asa stie el ca consuma mult curent. Am marait eu pe limba mea acolo si i-am urat in gand de toate cele bune dar in fine m-am conformat si am carat laptopul in masina si am plecat prin oras.

Venim din oras, deschidem usa de la bloc cu cartela urcam cu liftul si punem cheile pe etajera, ca de asa erau regulile casei (o sa intelegeti mai incolo si de ce). De dimineata abia ne trezim noi ca mosu abia astepta sa ne zica ca am pierdut domnule cartela de la chei si ca costa 10 RON. Cartela care e dintr-un material care nu se rupe usor si pe care colegul o vasuze seara cand a pus cheile pe etajera. Era clar ca lumina soarelui ca el a luat cartela ca sa ne puna sa o platim. In fine platim cartela intr-un mic scandal si plecam la plaja. La pranz venim sa mancam, dupa masa iar un mic scandal ca vezi domnule a avut niste nemti care si un mar il mancau la bucatarie, bucatarie in care el fuma mai mereu si care avea o masuta pentru 2 persoane nici un caz 6 cati eram noi. De mancat nu mancasem in casa decat niste sticsuri, biscuiti, mere, nici un caz mancare. In fine trecem si de asta si hotaram sa plecam dimineatza la plaja si sa mai venim seara, sa mancam pe plaja si sa venim doar sa dormim. Oricum abia asteptam ziua plecarii dupa tratamentul binevoitor de care am primit parte. Intr-una din zile nu mai stiu in care se vaita ca nu a avut in viata lui asa chiriasi de parca noi am fi fost ultimi oameni, parca nu eram toti cu facultate, parca nu eram uni dintre noi chiar profesori la universitate, eram niste fraieri. Ma mir ca nu i-am dat foc dar am avut o rabdare de fier.

Oricum pentru cheia aia am eu un feeling ca sa stricat ceva pe undeva, ca nu lasa haotik niciodata datoriile neplatite.

Si pentru ca tot vorbeam de idiot daca nu aveti ce face noaptea puteti sa il sunati sa ii stresati somnul. O sa va dau datele lui mai jos ca sa stiti sa va feriti de asemena cazare.

Lazar Ion
Str. Cpt. Dobrila Eugeniu, nr.13 Bl.G5, Et.4 Ap.18  Constanta
Tel 0241 / 647189

Mie mi-a facut multe zile fripte in accest concediu, cu siguranta pe viitor doar daca e in varsta si o sa zic nu stau aici. Si cu cortul daca eram cred ca ma simteam mai bine.

5 comments

1. O sa il sun si eu pe domnul nesimtit :)) in locul tau crek ii dadeam o bucata shi ii mai shi ziceam dak nu vrea sa vina la mn acasa ca il invit…la un regim special..:))

2. Ceva asemanator am patit si eu acum 3 ani! Anul asta am stat la hotel Aurora, 2 ** in Mamaia! Eu cu prietena in camera de 2 persoane, 6 zile, 13 mil! Foarte ieftin si conditiile super bune! Recomand oricui hotelul

3. Cum poti sa zici ca 1300 ron e un pret bun la hotel de 2 stele?

Eu am fost in Spania si am dat 180 lei pe o camera intr-un hotel de 3 stele + (adica un fel de 4).

E scump ca porcu in Mamaia

4. De obicei eu ma duc la Neptun la niste casute super adevarate si super mari undeva in spatele service-ului auto. Apa calda seara dupa 7 pana la 1 noaptea, cabanutele la umbra copacilor, in spate nu vin hotzi ca e chiar sectia de politie. Liniste. Masuta de plastic afara desi nu la toate cabanele, „furi” una de la vecini.

Dar cand esti cu gasca nu prea ai de ales, mai ales cand au un fanatism special pentru Costinesti, nu prea am inteles cum cazarea in Costinesti a devenit cazare in mamaia dar la telefon era un apartament gol la un pretz convenabil la 10 minute de plaja. La sosire mai era un mosulica „binevoitor” care pleaca tot timpul de acasa si nici nu aveam sa il vedem la ochi. Realitatea a fost descrisa mai sus.

Am necaz si pe „traseista” aia din gara care se ocupa de cazari dar lu aia nu ii stiu numarul de telefon. Zicea ca vine si ne ia oriunde din Constanta, porma ca vine sa ne ia cu taxiul si sa platim noi. De ea se ocupa colegul meu care o sa o plimbe putin cu taxiul sa ne gaseasca zilele viitoare.