Haotik, manager de vacanta

Posted by

V-am povestit despre concursul si oferta celor de la #BaiaRosie inca de vineri, v-am sput tot atunci ca voi scrie chiar eu un exemplu de ce inseamna sa fi manager de vacanta. Si nu e cel mai complex, sau nu insemana ca trebuie sa il faceti la fel ca mine, doar e modul in care am vazut eu lucrurile si cum am considerat eu ca pot strica organiza cel mai minuat concediu pentru prietenii mei.

Ziua 1 – Welcome day.

Ziua sosirii, sau a acomodarii cu locurile si zona. As lasa lumea sa se aseze in camere, sa se odihneasca si sa se pregateasca pentru urmatoarele zile care vor fi incendiare.

Seara: Petrecere de bunvenit, cu bauturi gratis, muzica buna si o scurta prezentare a programului pe care il vom urmarii in urmatoarele 4 zile.

Ziua 2 – Adventure day

La pranz: O cursa cu ATV-urile, vizitarea locurilor deosebite din imprejurimi, vizitarea muntelui verde

Seara: Foc de tabara si muzica folk cantata live, eventual cateva chitari puse la dispozitie pentru cei care stiu sa cante la ele din public.

Ziua 3 – Sport day

La pranz: organizare de concursuri sportive cu premii la piscina, cel mai rapid inotator, polo, cea mai cool saritura, cel mai rezistent sub apa.

Seara: Water party, sau mai bine zis as servii masa direct pe apa, sau ceva de genu. Sau masa servita in jacuzi.

Ziua 4 – Party day

La pranz: Plimbare relaxata cu bicicletele

Seara: O mega petrecere in costume de carnaval sau karaoke.

Ziua 5 – Remember day

Toata ziua se sta la piscina, lumea socializeaza, discuta despre cea mai misto vacanta avuta in Romania si vin cu idee ce ar mai fi dorit sa faca si nu au putut.

4 comments

1. :)))

o noua perla haotik style: chitaristii nu cinta la chitara, cum ne-am putea inchipui, cu degetele, sau cu mina, sau din git, sau din poignet, ci din… vedeti mai jos.

„Seara: Foc de tabara si muzica folk cantata live, eventual cateva chitari puse la dispozitie pentru cei care stiu sa cante la ele din pulic.”

2. Mi-as dori si eu o excursie de o asa buna organizare si mai ales in aer de munte, dar nu am cu cine merge! E magnific si exceptional de bine venita! Petrecere frumoasa tuturor participantilor!