Live de la Mobile Marketing Conference

Posted by

Pe scurt pentru ca vreau sa fiu atent si la ce saprezinta.

Dragos Stanca ne-a povestit despre ce insemana mobile web in romania, voi reveni cu un artico detaliat despre asta ca cel putin din puntul meu de vedere a fost foarte interesant.

Pe scurt din prezentarea lui: peste 1 mil de vizite pentru siteurile web mobile din .ro, peste 4 mil de afisari plus multe alte lucruri interesante.

Apoi sa anuntat infiintarea Mobile Marketing Association iar acum prezinta Maria Novolan depre bunele tactici in optimizarea campanilor prin sms.

Update : Sesiunea a II-a

In partea a douaa sesiuni ne-a vorbit intai Michaelis Kontos despre distributia si promovarea produselor de tip prepaid, in special Cosmote de unde am retinut ca in 2009  undeva la 90.000 de cartele prepay.

Apoi a urmat o prezentare foarte amuzanta a lui Dan Boabes care ne-a arata live cat rezista un mobil fara aer, si l-au inecat intr-un bol cu apa. Asta din seria „don’t try at home”.

Tocmai a terminat de prezentat Carmen Holotescu despre o aplicatie foarte interesanta de pe clientfidel.net Prezentarea a avut ca exemplu un cabinet dentar dar deja ma gandesc ca ideea in sine e foarte tare si se poate aplica in foarte multe chesti interesante.

Acum prezinta Bogdan Apostol despre codurile de bare 2D si mobisiteurile.
– un cod 2d te poate duce direct pe mobisiteul cu mai multe informatii despre produs.
– trebuir promovat intr-un loc vizibil pentru a fi folosit de clienti
– poate genera viral

Update: Sesiunea a III-a

Maia Novolan ne vorbeste despre rezultatele campaniei Mulfatlar. Pe scurt am inteles ca 95.000 de romani au baut pe rupte. Noua sticla are in ea o componenta de fidelizare: Sticla cu Report.

In contiunarea Alinei Constantinescu ne vorbeste despre fidelizarea clientilor Andrei Frimescu. Ne spune despre  greseilie facute in 2003 si despre cum au reusit sa fidelizeze clientii. 23% rata medie de participare in urma campaniei prin SMS.

Comments are closed.