Mercador – Cumpar bormasina

Posted by

bormasina Imi place. Chiar imi place. O reclama simpla, amuzanta, bine facuta. Ma repet. Imi place. Si cred ca are toate sansele sa devina viral.

In urma cu ceva vreme, scriam despre 5 metode de a scapa de vecinii cu bormasina. Se pare ca merge si invers, desi nu ma gandisem pana acuma.

Oricum, sunt sigur ca reclama celor de la Mercador va deveni viral, pentru ca e prea faina ca sa nu o dai mai departe.

23 comments

  1. Despre cele de la tocmai.ro am vrut sa scriu de rau, insa incalca politica blogului, asa ca am lasat-o balta.

  2. Simpla si amuzanta. Mie imi place fata pe care o face cand face precum o bormasina. E interesanta ideea poate o voi incerca si eu, DACA nu voi fi lasat sa invat ziua.

  3. O reclama bestiala. +1
    Sper sa vad cat mai multe reclame romanesti bune asa cum se faceau pe vremuri: „Ala micu’ de respira greu” si altele de genul.

  4. Sincer sa fiu la cum arata cei din reclamele mercador daca ar fi sa vand ceva cu siguranta m-as feri de ciudati d-astia (vezi omul carpa de cauta masina, obsedatul cu bicicleta, moshu sereist deranjat de muzica sau dorelul care doarme la birou

  5. Un spot (de fapt tot grupul de spoturi) mizerabil, nimic nu ma deprima mai mult decat romanul comportandu-se ca unul.
    Sunt sigur ca brandul de asta avea nevoie, asociere cu un mosulica acru, o club-erita care se simte inferioara ca nu are ‘smartfon’, un barbat prea lenes sa foloseasca protectie, altul are are nevoie de bicicleta sa alerge dupa femei, etc … marketingul romanesc … dupa plata potopul.
    Si culmea, sunt sigur ca nu e vina agentiei de publicitate, orice incepator stie sa nu asocieze brandul cu imagini negative, pot sa pariez ca asta e rezultatul interventiei clientului, se intampla tot timpul in domeniul nostru :(.

  6. Adrian eu am zambit cand am vazut reclama, am auzit si de aia cu „smarton” discutandu-se in tren desi nu am vazut-o inca, dupa ce-ti las tie raspuns ma duc sa o caut. Deci viralizate au fost, foarte multi oameni au auzit de mercador in acest context deci nu poti sa spui ca nu au avut de castigat.

    De exemplu eu dupa ce am vazut reclama nu am facut nici un fel de asociere negativa cu brandul respectiv, altfel nu as mai fi postat acest art pe blog.

  7. Update: Mi-am dat seama ca am vazut reclama dar eram prea atent la tipa ca sa realizez faptul ca zice „smartfeon” :)))

  8. La aia mi-a luat 3 incercari sa-mi deau seama ca vrea sa zica smarphone. Pe de alta parte are realismul necesar cu pronuntarea aceea atroce.
    Referitor la viral, am vazut tot felul de porcarii ‘going viral’, daca doar asta era scopul, au reusit, dar parca se obisnuia sa se vanda fericire si bere inainte la televizor, nu stiam ca trendul e acum razbunare/prostie/sex neprotejat.
    Poate sunt eu in urma cu vremurile 😀

  9. Cred ca vezi cumva jumatatea goala a paharului pe care eu nu reusesc sa o vad. Adica pe mine m-a distrat reclama, actorul ala joaca excelent mi se pare super tare reclama. Nu stiu cat e de eficienta, daca ei au vrut viral, sa promoveze „razbunarea” sau „prostia” sau au vrut ca in felul asta atunci cand cineva te intreaba de un site de anunturi sa spui Mercador…

    In advertising nu exista reguli, parca asa era o chestie scrisa pe undeva. Si daca tot vezi partea goala a paharului cauta pe blog la mine parodia pe care am puso l-a aceasta reclama si care e si mai si.

    Reclamele astea sunt puse pe blog sa te amuze nu sa te faca sa analizezi strategii de marketing. 🙂

  10. Sa inteleg ca azi am facut cel putin un cititori fericit. Sper sa mai bucur si altii membri ai comunitatii blogului pana diseara.

  11. „Reclamele astea sunt puse pe blog sa te amuze nu sa te faca sa analizezi strategii de marketing”…zici tu .
    Problema este ca nu sunt deloc amuzante ci teribil de penibile. Scoate in evidenta destul de bine romanismul ala gaunos care sta latent in fiecare dintre noi. Reclame amuzante gasesti tone pe internet, dar nu este cazul aici, ca sa nu mai vorbesc de mercador.ro ca este o megaporcarie..adica face sa para site-ul okazii un fel de casa de licitatii Sotheby’s ….

Comments are closed.