Mini-vacanta la Constanta (ziua 3)

Posted by

mamaia-navodari In cea de-a treia zi, am vrut o intoarcere in trecut. Am vrut sa merg printre amintiri, amintiri destul de vagi despre perioada copilariei, cand veneam la mare cu cortul. De obicei veneam in statiunea Neptun, dar tin minte ca o data am mers intr-o zona pustie undeva spre Navodari, la capatul statiunii Mamaia. Asa ca am plecat sa caut o amintire. Ce am gasit, veti putea vedea mai jos.

De dimineata am facut o baie buna in piscina, ca apa marii parea de neatins. Nici cea din piscina nu era departe, dar dupa ce iti amorteste tot corpul, parca e mai bine. Am decis sa pap si ceva hamsii, ca sa simt spiritul marii mai bine, dupa care am decis sa exploram zonele de altadata, zone pustii, unde puneai cortul si te bucurai de natura.

Intr-un fel, ma asteptam ca in ultimii 20 de ani sa se fi construit enorm de multe, ma asteptam sa nu mai gasesc nimic din zona boema de altadata. Si intr-adevar, campingul acum avea un gard solid care il inconjura, casute de piatra si bariera la intrare. Nu am putut decat sa admiram in trecere zona modern amenajata si sa mergem mai departe.

Si putin mai departe, pe un drum prafuit, am facut la dreapta si ne-am dus pana aproape de plaja. O plaja foarte lata, cu nisip afanat, in care piciorul se afunda pana la glezna. Am cules scoici, ne-am plimbat prin nisipul ciudat de fin si am decis sa plecam cu masina spre capatul celalalt. Asa ca am revenit in drumul principal, am mai mers cateva sute de metri si am virat din nou la dreapta.

De data asta, am gasit o zona si mai pustie din punct de vedere al hotelurilor si constructiilor noi, dar cu doua cherhanale numai bune sa iti aduca aminte de vremurile de altadata. Am facut poze, am mancat ceva cu specific pescaresc si am decis sa luam drumul spre casa. Tocmai din capatul autostrazii A4.

One comment

1. Am citit si celalate articole (ziua unu si ziua doi) mi-au placut, mai ales minunatele poze. Nu stiam ca e asa de fain pe la Constanta, poate de nu e sezonul inca…