Turul Romaniei 2010 – Offroad noaptea spre Pestera Scarisoara (ziua 5-6)

Posted by

Aici nu avem poze, ca eram prea obositi si prea disperati sa ajungem la o zona unde sa putem campa incat sa mai stam de poze si de alte prostii. Mai ales ca se facea noapte zarind cu ochii si noi tot urcam pe un drum tot mai prost care parea ca nu se mai termina. Mereu cu un hau adanc pe marginea drumului care serpuia tot mai sus. La un moment dat am ajuns la capat dar nu se zarea nici un loc bun de pus cortul si cum pe indicator scria 10 minute pana la Pestera Scarisoara am decis sa intram si pe drumul pe care scria interzis si sa urcam pana la poarta de intrare catre pestera. E drept ca de cateva ori au patinat cauciucurile pe stanci de am zis ca nu mai urcam, e drept ca drumul devenise total nerecomandat pentru masinile noastre, dar din nou Loganul meu a dovedit ca are suflet de 4×4 si a urcat pana sus. Din pacate nu exista nici un loc de pus cortul, cateva suprafete drepte dar pline de colturi de stanga ne-au facut sa coboram cei 500 de metri si sa o luam pe alt drum in padure unde am gasit in final un platou bun de pus cortul pe el. Nu va povestesc despre cum am dormit in cort cu gandul ca in varful muntelui inconjurat de hectare de padure am putea fi vizitati de urs sau de frigul indurat pentru ca eram singurul care nu avea sac de dormit. In general nu-mi trebuie, dar in cazul asta special, in varful muntelui noaptea s-a lasat un frig de tremuram tot.