Cum se poate ca un produs sa coste vineri 33 de milioane si astazi, luni, sa coste 43 de milioane. Asta in masura in care un cumparator de pe net e la doua click-uri distanta de un price.ro sau de alte magazine virtuale unde poate compara preturile. Asta in masura in care exista acelasi produs in unele magazine online la doar 31 de milioane de lei.
Cat de fidel trebuie sa fie un client, sau de idiot incat sa cumpere cu 1000 – 1200 de roni mai scump. Bine, bine, nu sunt hagi tudose, mi-a placut cum m-au tratat mereu cei de la evomag de exemplu, sa zicem ca as trece peste 200 ron si as lua de la ei chiar daca in alta parte e 3100 dar la 4300 de roni, tre sa fi nebun, nici daca imi dau o gagica inclusa in pret nu iau la banii astia.
Si culmea pe emag.ro e tot la 3300 si e un magazin cu care de asemenea mi-a placut cum lucreaza si de care am fost multumit in trecut.
E vreo regula nestiuta in marketing numita sa prostim omul? Ca eu parca nu credeam ca e asa.