Campanie: Laptop de blogger, de #evoBlogger

Posted by

 A venit timpul si pentru cea de-a treia campanie #evoBlogger. Asadar, pentru urmatoarele 3 saptamani, va invit sa participati la cea de-a treia campanie desfasurata impreuna cu partenerul nostru evoMAG.ro. Avem in aceasta campanie si doua premii importante, dar si alte 20 de premii de consolare, astfel incat majoritatea sa nu plece acasa cu mana goala de pe urma acestei campanii.

Obiectiv campanie:

Promovarea magazinului online evoMAG.ro si promovarea paginii de facebook a acestui magazin.

Mecanism campanie:

– Spune-ne povestea primului tau laptop, sau daca nu ai avut unul, povesteste o intamplare legata de un laptop, sau povestea prin care ai putea dobandi un laptop.
– Pune link catre categoria laptopurinetbook-uri sau oricare alta categorie de acest gen, de pe evoMAG.ro.
– Pune link catre un produs evoMAG care are legatura cu povestea ta.
– Trimite un e-mail cu link-ul articolului/articolelor participante la campanie.
– Optional: Pune link catre acest articol si invita cititorii care au un blog sa participe si ei la campanie.

De asemenea, apreciem daca promovezi evenimentul pe Facebook si pe Twitter folosind hashtagul#evoBlogger, sau daca va incurajati cititorii sa dea un like paginii de facebook evoMAG.ro .

Conditii de participare:

Sa ai blog de cel putin o luna de zile.
Sa scrii minim un articol in cadrul campaniei.
Sa scrii maxim doua articole in cadrul campaniei, eventual separate de alte articole.

Premii:

Premiul I: Laptop Lenovo S10  (link)

Premiul II: Cel mai vandut sistem de boxe, Logitech Z5500 (link)

De asemenea, vom acorda si 20 de premii de consolare constand in:

10 x Stick USB 4Gb Intel
10 x Sapca KINGSTON

Campania se desfasoara pe o perioada de 3 saptamani, adica in perioada: 27 Februarie – 18 Martie.

Castigatorii vor fi anuntati in urmatoarele 5 zile de la incheierea campaniei.

Juriul este format dintr-un reprezentant evoMAG.ro si un reprezentant al blogului Haotik.ro; puncteaza respectarea briefului, creativitatea, reactiile generate de articolele din campanie, dar si implicarea in campanie.

30 comments

  1. @Bogdan se pot folosii si chiar monitorizez si asta in rezultatele finale chiar daca nu influenteaza nota. Adica nu e necesar sau oblogatoriu dar ne ajuta sa ne facem o imagine cat de cat despre cati blogeri folosesc si linkuri de afiliat in campanie.

  2. @Bogdan ca o precizare, linkurile de afiliate se folosesc ca bonus daca doresti pe langa linkurile directe catre categorie si produs.

  3. particip si eu la acest concurs ca-sa castig un laptop, am unul foarte vechi ,de-si sant putin in varsta am invatat pe unul vechi pana am reusit sa-l stric.am fost la reparat cu el,dar m-a costat cat unul nou,dar tot nu-l pot folosi.

  4. pe ce adresa de e-mail trimit link-ul articolului participant la concurs? pe mail-ul de la Contact?

  5. @Ramona, exact, m-am uitat pe blogul tau dar nu am identificat articolul. Ideea e sa le am colectate pe toate ca sa pot la final sa prezint un raport al campaniei dar si sa aleg castigatorii.

  6. Le-am notat si pe cele care au venit aici prin trackback chiar daca nu am primit mail. Adresa era office AT nanotel.ro si era sus la contact. Daca as fi folosit o adresa separata as fi anuntat in prealabil.

  7. @dan tocmai am terminat de scris articolul dar se publica maine dimineata ca sa fie toata lumea treaza.

Comments are closed.