Ma scuzati pentru titlul lung, dar altul mai scurt nu am gasit. Vreau sa va intreb ce aplicatie facebook ati vrea, pentru a va promova brandul personal, blogul sau afacerea voastra. De exemplu, citeam azi la Manafu ca ofera o astfel de aplicatie facebook ca premiu pentru unul din participanti la Social Networks Conference, un eveniment foarte misto care are loc miercuri 11 iulie. Mai, mai ca as fi participat doar pentru acest premiu, daca nu si pentru celelalte beneficii pe care le ofera aceasta conferinta.
Si, sa va spun un secret, si eu am o idee de aplicatie facebook pe care vreau sa o fac pentru a creste numarul de fani ai paginii blogului, dar momentan nu am nici timp sa studiez cum se face, nici nu am gasit pe cineva sa mi-o faca. E o idee simpla, amuzanta si despre care o sa va vorbesc cand si daca o sa fie realizata.
Pana atunci vreau sa vad de la voi idei creative, legate de modul in care ti-ai promova pagina de facebook si brandul (personal sau compania), iar cel mai interesant raspuns, sau cel mai creativ o sa primeasca de la mine un voucher adwords de 200 de ron.
Dupa cum stiti, concursul tine pana sambata seara la ora 23.59 si de obicei castigatorul este anuntat in ziua urmatoare, adica duminica. S-ar putea sa existe ceva intarzieri cu publicarea castigatorului, datorita faptului ca sunt in tabara la Social Media Summer Camp, dar o sa ma straduiesc sa imi fac si treaba aici pe blog.
O aplicatie care sa prea continutul de pe bloguri si sa il posteze automat pe facebook cand postam ceva pe blogurile personale, un fel de RSS pe facebook.
Cele mai bune aplicaţii de pe Facebook, sunt jocurile şi quiz-urile.O aplicaţie bună pentru promovare, e una care implică utilizatorii să o răspândească mai departe, pentru că la sfârşitul lunii cel care aduna cele mai multe puncte va fi recompensat într-un fel. Acum e vară, cred ca daca aplicaţia implică ceva poze cu fetiţe în bikini sau bărbaţi în boxeri cred că ar avea succes.
Haotik, eu o tin pe a mea, nu ai nevoie sa iti maresti numarul de Facebookisti, Google plusisti sau altceva! Daca vrei mortis, fa ca aici si ai mii de insi aproape peste noapte:http://mariussescu.ro/2012/03/cum-sa-obtii-5000-de-fani-pe-pagina-de-facebook-fara-a-cheltui-nici-un-ban/. Eu iti propun altceva, pentru ca nu like-istii iti aduc rank superior si vizibilitate, ci numarul de pagini in care se scrie despre tine si ce sa vezi, ai 656 de prieteni virtuali, dai ai 70.000 de pagini pe Google. Te sfatuiesc sa introduci schimbul de linkuri cu siteuri de profil si nu numai, schimbul de bannere, pune-i pe concurenti sa scrie si pe blogurile lor, nu numai sa raspunda la comentarii. Impreuna cu prahovenii tai faceti un blog comun, in care sa va si promovati reciproc si sa va puneti si linkurile. Toate acestea sunt mult mai utile pentru afacere si mai corecte comercial decat sa profiti ca unii au avut buna credinta si si-au impartasit nume, adrese, hobbyuri cu un simplu si poate negandit Like !
Eu mai citesc din cand in cand chestii de SEO si nu am intalnit aplicatii pe facebook care sa creasca afacerea. Eu gandesc intr-un singur sens: site-ul este o extindere a afacerii tale offline >> facebook-ul este o extindere a site-ului, doar o modalitate de a indruma utilizatorii catre articolele/oferte dintr-un site.
Facebook este o oportunitate de afacere doar daca:
– esti ziar/revista
– esti persoana publica importanta/vedeta si nu vrei sa uite lumea de tine
– esti magazin online
Altfel este pierdere de timp. Poate ca suna ciudat, dar e foarte testat faptul ca pentru firme mici nu este bun fan page-ul, ci profilul de utilizator, nenumarate sunt motivele, poate o sa scriu odata despre ele. (chiar daca limita de prieteni este de 5000).
Chiar pot spune ca pentru firmele mici mult mai important este linkedin. Ma rog, orice parere este buna atata timp cat este documentata si este rod al experientei anterioare.
Cand ajuta metoda lui Valeriu?
Ai un brand destul de modest si pe site-ul tau nu poti pune un Facebook Like Box cu doar 10 fețe palide care au dat like. Comanzi de pe fiverr 1000 de like-uri si gata, cand potentialul client iti devoreaza site-ul nu zambeste ironic, ci genereaza putina stimă.