Feb 6

Descopera-ti zambetul, by TUI TravelCenter

Descopera-ti zambetul, by TUI TravelCenter

Cand am vazut prima oara reclama, ceva m-a atras in mod subtil la ea, desi parea cam neclar ce vrea sa spuna la inceput. Nu intelegeam de ce bietul ursulet are doar un ochi si de ce este asa de chinuit. La final, cand am inteles cat de bine se potriveste cu logo-ul celor carora le facea reclama, mi s-a parut chiar geniala treaba. Practic au adaugat putin de suflet si de emotie unui logo care nu-mi spunea nimic sau care, in cel mai rau caz, era un emoticon cam stramb.

Privind cu atentie reclama pe net, am mai vazut auzit ceva ce mi se parea cunoscut, textul din reclama: „easy come, easy go” m-au purtat cu gandul la Queen; si dupa inca vreo cateva secunde de ascultat cu atentie ce spune in engleza, mi-am dat seama ca de fapt textul este din Bohemian Rhapsody.

Va las mai jos reclama, daca ati ratat-o de pe la TV; e pacat sa nu o urmariti, eu zic ca merita.

De asemenea, am descoperit pe net si varianta mai lunga, de la Thomson, care s-ar putea sa va placa mai mult. Asta imi raspunde si mie la intrebarea daca reclama e cumva facuta de o agentie romaneasca. Se pare ca nu.

Exista pe net si alte variante, pentru alte tari, dar sincer niciuna din ele nu mi-a atras atentia in mod deosebit si le pot numi variante mai proaste ale originalului.

Sunt curios daca voua v-a placut sau daca o astfel de reclama aduce un plus de valoare brandului respectiv.

Taguri:

Lasa un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.