Eu unu, cel putin pe twitter il stiam pe Semanticus ca unu din tipi de ma ia mereu la misto si rade mereu de mine si de „diacritic-oare cum o fi la plural” diacriticile mele. Cand am citit astazi articolul, la inceput nu parea ceva care sa ma dea pe spate.
Pana a inceput analiza propriuzisa, unde m-a dat pe spate pur si simplu. Intradevar au fost lucruri facute cu cap in campanie, dar a mers atat de departe cu analiza incat de cateva ori m-am oprit, am recitit textul, si m-am intrebat: „oare asa am facut”.
Va invit deci sa cititi mai mult decat o analiza a unei campanii, ci pur si simplu un indrumar despre ce trebuie facut intr-o campanie, scris extraordinar de la obiect de Semanticus
Si unele dintre ele au fost chiar coincindente fericite, cum ar fi orele de postare, care nu-s alese intradevar intamplator, dar combinatia aia cu „dezamagiri blogosferice” – „viral Samsung Adventure” a fost purs si simplu coincidenta. Cu alte cuvinte desi unele lucruri au fost doar coincidente, eu zic ca aveti mult de invatat din articolul respectiv, mult mai mult decat am incercat eu sa explic in „Secretele unei campanii de succes„.
Si nu conteaza ca unele au fost coincidente, chiar eu o sa invat din ele ca data viitoare sa le aplic constient si sa am rezultate si mai bune. Pentru ca daca nu ati inteles, intr-o campanie nu conteaza daca castigi sau nu, ci conteaza rezultatele pe care le obtii.
@Haotik,
mulțumesc pentru apreciere. Am încercat să pun anumiți pași făcuți de tine în timpul campaniei într-o anumită perspectivă. Cam de manual. Poate sunt și coincidențe dar ai și multă experiența în blogosferă, unele decizii vin natural.
Da, e foarte posibil si asta.