How To Web 2011 – Live blogging (day 2)

Posted by

Am ajuns putin mai tarziu astazi ca sa fiu fresh intreaga zi, si intreaga noapte. Desi vremea nu e la fel de frumoasa ca ieri se anunta o zi interesanta la How To Web.

Carlos Eduardo Espinal – Seedcamp

Ne vorbeste despre cele 57 de companii care fac parte din Seedcamp.
De asemenea ne vorbeste despre interconectarea dintre servicii si folosirea lor eficienta:
– campanii pe e-mail
– comunicatii web
– Kwaga + Rapportive + Boomerang for Gmail (sunt cateva servicii interesante despre care nu am auzit pana acum)

Filmuletul de prezentare de la psykopaint.com e foarte interesant si deja mi l-am notat in bookmark.

Mark Randall – Adobe

O idee nu trebuie neaparat sa fie ideea ta.

Un alt sfat este de a folosii linkedin pentru a gasii omaenii care au lucrat intr-o firma mare si care a dat faliment.

Startup Chalange – Round 2

Betcafe

Finderly

Mie ii suna a price.ro mai avansat proiectul asta.

MobileCampaign.eu

Oare e cineva care nu stie ce sunt QR Codurile? Campanii prin QR Codes?

Cristian – nexi.me

Un proiect bazat in cautarea angajatilor bazat pe recomandari.

Tripomatic

O idee de turism care imi place. Are cateva idei care mi le doream implementate, cred ca o sa il studiez mai atent.

Lista cu toate proiectele o gasiti aici.

[pauza]

Eric Wahlforss – SoundCloud

Eric il compara cu un youtube pentru sunete si muzica.

Foloseste un API pentru aceasta plaftorma.

Ne spune sa nu platim pentru anumite lucruri, sa nu platesti oamenii si sa ii lasi sa faca lucrurile din pasiune.

Adam Fisher – Prezi.com

Limbajul de a scrie in spatiu. Suna interesant.

Un mod de a face prezentarile intr-un mod altfel. Sincer imi place si sigur o sa il folosesc.

Ni se prezinta povestea in care a aparut si a crescut prezi.com. Interesant.

Poti spune o poveste cu Prezi. Deci chiar iese foarte interesant.

Key-metrics for Saas business

Discuri deschise impreuna cu: Raluca Georgescu – Wembrio, Max Niederhofer – Qwuerly, Vladimir One – UberVU, Alexadnru Costin – Ebusiness Catalyst.

Daca vinzi ceva pentru 100 de euro pe luna s-ar putea ca lumea s-ar putea sa nu dea atentie produsului tau, dar daca ii ceri 500 de euro o sa fie mult mai atent la produs si optiunile acestuia.

[pauza]

Max Niederhofer – Social Identity

In primul tand ne spune groaza de lucruri despre identitatea unui om si sincer va spun treaba asta cu identitatea e foarte complicata.

A trecut pe rand de la identitatea prin user cu parola la chestile moderne cu OAUTH si Facebook auth si cand ma gandeam ca mama ce chestie mai tare ca asta are omul ca afacere… s-a terminat prezentarea.

Branko Milutinovic – Social Gamming

Un joc social bun trebuie sa fie un joc bun.

Intr-o provocare trebuie sa fie o balanta buna pentru a nu fi repetitiv jocul si sa ai parte de cat mai mult feedback.

Context:
– grafica si sunetul
– povestea jocului
– setarea
– aspectul social

Engadgement++
– Cuteness
– Appoiment dynamics
– Daily bonuses

[pauza]

Comments are closed.