ian. 24

Lamuriri despre workshop-uri/seminarii/sala pentru bloggerii Prahoveni

La ultimul blogmeet, care e de fapt primul blogmeet pe anul acesta, am anuntat ca avem o sala pentru diverse workshop-uri si seminarii legate de blogging, de proiecte pe care le putem desfasura pe blogurile noastre si alte idei de genul asta. In urma anuntului, s-au inteles o groaza de alte lucruri care nu au nici o treaba cu asta. Daca tot vine ideea cu sala de la cei de la SM Brasov, ma gandesc ca poate ar fi interesant de facut si un SM Ploiesti/Prahova. E doar o idee si atat.  Legat de sala…

In primul rand, nu am spus ca workshop-urile trebuie sa inlocuiasca blogmeet-urile, doar ca unele lucruri e bine a fi discutate intr-un mediu mai profesional, asa cum altele pot fi discutate la bere. Socializarea are rostul ei, ca doar despre social media vorbim aici, nu?

Si o sa incep cu intrebarile puse de Waven:

Trei întrebări pentru inițiator și le pun aici pentru că aseară n-am avut dreptul să mă exprim: de ce? pentru cine? și cine (predă)?

De ce? 

Pentru ca eu cred in ideea ca aceste intalniri mai profi ar duce blogosfera prahoveana la un nou nivel. Manuel Cheta va poate spune mult mai multe despre asta, pentru ca el deja a experimentat la Brasov astfel de intruniri. Mi-a confirmat (si nu doar el) ca astfel de intalniri ajuta mult mai mult decat iesitul la bere. Pentru ca eu cred, chiar daca George zice ca nu ai cu cine, ca totusi putem face ceva, sau ca sa nu mai fiu eu intotdeauna in fata, ca puteti face ceva.

Pentru cine?

Bloggerii aflati la inceput de drum au probleme, intrebari, lucrururi simple care le scapa, setarea unui feed, un favicon, chestii tehnice si non-tehnice. Am observat problema si scriam de ea inca din august aici. Pentru astfel de oameni, aceste workshop-uri pot fi adevarate mine de aur. Voi stiti ca de multe ori Livia ma intreaba diverse chestii si multe din tutorialele scrise de mine pe blog sunt rezultatul intrebarilor ei? Stiti ca am in draft un articol despre cum masor traficul blogului pentru ca sunt unii care nu au inca analytics sau alt contor de trafic pe blog? Si atunci, raspunsul meu este pentru ei, bloggerii care nu s-au nascut deja invatati si le stiu pe toate, asta e si motivul pentru care nu am vrut anumiti oameni pe lista de participanti la Blogging for Fun, workshop-ul pe care trebuia sa-l fac in decembrie. M-am saturat de oameni care le stiu pe toate si vreau bloggeri care doresc sa invete. Eu sunt convins ca, desi o sa invit la workshop-ul acela bloggeri aflati la inceput de drum, si eu o sa am enorm de multe de invatat si as vrea sa invat la respectivul workshop sa ascult, nu sa dau din gura.

Cine?

Voi, pentru ca puteti invata unul de la altul, unul stie putin seo, altul sa scrie, altul sa instaleze un plugin. Nici nu va dati seama cat de mult transfer de knowledge se poate face la un astfel de  workshop. De asemenea, cred ca atunci cand avem un invitat de la Bucuresti, nu e indeajuns sa bem o bere si noi astia 2-3 care ne miscam cat de cat sa punem intrebari si sa avem de castigat numai noi, sa il punem sa prezinte ceva (fara power point) si sa ne invete ceva, pe toti.

Sala noastra, nu a mea

Am zis ca vreau sa vad cativa care sa sustina cu un banner sau advertorial „plata” salii, desi o pot sustine si singur. Nu v-am dat inca e-mail pentru ca vreau sa vad daca exista o strategie de comunicare din partea firmei respective. Chiar daca am zis ca 2 insi nu vor fi invitati, daca Waven are chef sa sustina in jur de o ora un seminar in care sa invete pe altii despre module/plugin-uri care fac corectarea textului, despre cum sa iti setezi tastatura ca sa ai caracterele romanesti intr-o pozitie optima si alte chestii de genul acesta, cred ca pot face o exceptie si sa il las sa foloseasca sala fara nici un fel de problema. De asemenea, oricare din voi care are o idee de proiect, dar nu o idee in 2 cuvinte, ci sa il vad ca vine macar cu un plan cat de cat facut, in care sa ne implicam, iarasi putem folosi sala. O putem folosi pentru brainstorming, pentru discutii in care unul singur vorbeste si restul asculta si vorbeste unul pe rand, o putem folosi atunci cand avem un invitat special.

Momentul sponsorului

Incep si eu cum face Chinezu, cu momentul sponsorului. Firma se numeste Super Human Services, are mai multe domenii de activitate, puteti vedea pe site adresa sediului, unde de altfel se afla si sala despre care v-am vorbit.

Alte intrebari:

Astept cu multa placere in comentarii sau pe e-mail alte intrebari, lamuriri, propuneri, idei. Deja Cristi s-a oferit sa faca un mic workshop cu mici probleme tehnice care pot fi rezolvate usor la un blog.

  1. Eu nu stiu daca-s blogger, inca, dar sunt prahoveanca mai mult ca sigur. foarte misto ideea, poate ma anunti si pe mine 😀 mi-ar placea.

Comentariile sunt inchise.