Sa-mi bag p&^% !!!!

Posted by

Drum cu o singura banda pe sens. In fata un camion care mergea cu 60-70 la ora, pe contrasens mult trafic. Am decis ca riscurile de a depasii camionul pot fi asumate si m-am pregatit de depasire. Pentru ca erau destul de scurte zonele dintre masinile de pe contrasens am decis ca am nevoie de putere si am ales treapta 2 de viteza.

Si m-am bagat. Inainte sa intru in fata tirului mi-am aruncat un oki pe viteza, 205, pana m-am bagat in fata lui aveam 230. Tot ce am putut sa spun a fost: „Sa-mi bag …..” Nu stiu daca a durat 5 secunde, cred ca la aproximativ 8 secunde de cand am lansat depasirea m-am uitat in oglinda iar tirul era undeva in zare abia se mai zarea.

Credeam ca motorul meu e puternic, dar ce credeam eu ca e puterea lui era cred ca 30-40% din ce am vazut ca poate azi. Nu stiu cum sa va descriu senzatia, dar pur si simplu a zburat pe langa camion, in 3 secunde cred.

Deci da, acum ca am vazut ce poate cu adevarat , va spun, nu va luati R1 daca sunteti incepatori.

11 comments

  1. Tu razi ca ai avut si tu un astfel de monstru. Eu stiam ca nu ma dau la ea dar nu-mi imaginam atata putere.

  2. 🙂 nope, vroiam doar sa depasesc un tir, nu mi-am dat seama ca lansez o racheta 🙂 dar mi-a placut.

  3. Eu nu mi-am luat R1 pentru ca are 180 de cai putere, asa ca Haiabusa nu-mi place, au prietenii mei.

    Nu stiu daca am mai scris dar eu mi-am luat R1 datorita designului: Faruri lunguiete ca la peugeot, tobe sub sa, carene care in partea de jos continua curbura rotii , adica nu se duc drept in jos si continua cu un colt curbura de la roti. Spatiul dintre roti este unit cu o linie dreapta.

    Gaseste alt motor cu caracteristicile astea si s-ar putea sa spun ca exista un motor mai frumos ca R1. RR-ul nu are chiar asa cum mi-as dorii carenele, coboara drept in fatza la roada de ex.

  4. Adevărat, R1 este foarte frumoasă. Cu nişte angel-eyes albastre, arată ca un drac pe roţi :))
    Mie îmi plac cele street-fighter in general. Nu mă văd la 200-250 pe motor…

  5. zzr 1400 … un fel de ozn pe roti…
    Da , sustin ideea ta ca e cel mai frumos dar cbr-ul de 1000 ramane la putere la capitolul manevrabilitate imediat dupa ninja de 600. Fa o tura pe Cheia cu o Honda si apoi urca-te pe a ta, o sa zici ca esti intr-o dacie fara servo

Comments are closed.