Strategii de marketing pentru pietele e-currencies

Posted by

Vrei sa vinzi ceva. Bun. Dar te adresezi oare cui trebuie? Asta e intrebarea care trebuie mereu pusa.

Pentru ca afacerile mele pe internet se desfasoara in jurul acestor e-currencies, succesul in promovare nu depinde doar de o promovare standard cat si oamenilor asupra carora te adresezi.

Pe scurt daca vand cu MoneyBookers, atunci in practica mi sa confirmat faptul ca cei din zona pariurilor sportive detin sume demne de luat in seama in moneybokers si lor tre sa se adreseze reclama. In concluzie daca vinzi ceva cu MoneyBookers pune reclama ta pe siteuri de pariuri sportive si vei avea sansele cele mai mari sa gasesti clienti.

Daca vinzi cu e-gold atunci va trebuii sa iti indrepti ochii in zona autosurf/hyip/paid_to pentru ca acolo se vehiculeaza cel mai mult egold.

Pentru PayPal lucrurile devin si mai simple mai ales de cand PayPal a aceceptat si Romania. In general cei de pe forumuri de IT sau afaceri online stiu bine cu ce se mananca PayPal si de asemenea pot avea bani pentru a cumpara unul dintre produsele tale. Deci in zona aceasta se recomanda sa aveti indreptata atentia.

In zona de pariuri nu mai zic ca sunt folosite la greu astfel de monede, oricum ca tot a venit vorba de asta va recomand casa de pariuri unibet.

Sistemul Due Column este un tip de strategie de pariuri cu profit fix prin care un parior creşte suma pe care a pariat-o pe un singur pariu, după fiecare pierdere succesivă. Conform acestui sistem, pariorul stabileşte un profit ţintă înainte de a începe să parieze. Apoi creşte suma pariată în funcţie de pierdere în aşa fel încât printr-o victorie va recupera suma tuturor pierderilor din pariurile anterioare, plus câştigul prestabilit.

Deşi similar cu strategiile Martingale şi Labouchere, sistemul Due Column diferă de alte sisteme de pariere asemînîtoare prin aceea că ţine cont de variaţia cotelor de pariuri în pariurile mutuale succesive. Totuşi, acesta este adesea folosit alternativ cu termenul de jocuri de noroc în cazinou „sistem progresiv”, care se referă la mai multe sisteme de pariere similare folosite de obicei la mesele de joc de alte parti.

pentru a face profitul dorit, plus suma totală necesară pentru a recupera ceea ce a a pierdut în toate celelalte pariuri anterioare.

Se presupune că pariind în acest fel se asigură că, în cazul în care pariorul ghiceşte în mod corect o singura cursă dintr-o serie de pariuri, va obţine profit şi poate înceta pariurile sau poate începe o nouă serie. Susţinătorii sistemului consideră că probabilitatea de a avea zece pierderi consecutive dacă pariorul este de valoare medie, cu 33% handicap, este de 1,82%. Prin urmare, ajung la concluzia că un parior Due Column are o anumită probabilitate de a profita de ceva mai mult de 98 la suta din toate seriile de 10 curse. Şi, prin urmare, ei cred că un parior Due Column va câştiga, pentru un profit dorit de 100 de dolari, aproximativ 9.800 de dolari pentru fiecare 100 de serii jucate.

Termenul „Due Column” se datorează formei diagramei creată de pariori pentru a-şi urmări pariurile proprii. O diagramă tipică Due Column este următoarea:

Ce ziceti, credeti ca v-ar tenta sa jucati la o casa de pariuri folosind asemenea sisteme sau nu. Ca eu zic ca ar putea face jocul mai interesant ca e vorba de un joc pana la urma. Un joc al alegerilor mai mult sau mai putin inspirate. Deci?

2 comments

  1. inca un post bun. al doilea intr-o perioada scurta, chiar al 3-lea daca il pun si pe ala cand au aflat cei din firma de blogul tau care m-a distrat la greu.

  2. Probabil vreau sa ma incadrez la roblogfest in primele 100 de bloguri personale, si imi dau silinta sa scriu de bine.

Comments are closed.