Aud destul de des aceasta propozitie, aud si argumente pe acest subiect, cum ca este foarte important cine te citeste si care este influenta ta in social media. Uneori sunt si eu tentat sa cred acest lucru, uneori in feedback-ul primit de la agentii mi se spune acelasi lucru. Si cu toate acestea, un studiu pe care l-am vazut azi pe socialmediatraining.ro arata cu totul altceva.
Dupa cum puteti vedea pe link-ul de mai sus, majoritatea indicatorilor sunt cantitativi. Si, da, probabil ca o sa spuneti ca nu are legatura una cu alta, ca masoara rezultatele si nu vor aplica cu siguranta aceiasi indicatori si in selectarea blogurilor din campanie, nu? Eu unul ma indoiesc; daca cel mai important indicator e traficul, atunci si in selectarea bloggerilor care participa la o campanie acelasi indicator va avea o importanta crescuta.
Pe de alta parte, cel putin in cazul experientei proprii, am vazut ca mai conteaza multe alte lucruri si nu traficul este definitoriu intr-o campanie. Dar poate am avut doar norocul sa lucrez cu 1-2 agentii/companii care vad altfel lucrurile si restul de 90% se uita la acesti indicatori cantitativi.
Eu unul imi doresc un numar cat mai mare de cititori, nu d-aia din Insulele Bermude, ci care sa interactioneze cat mai mult cu brandul meu personal. De asemenea, imi doresc si mai multi cititori din randul bloggerilor, dar pentru asta pregatesc maine o noua serie de articole, care cred eu ca vor fi interesante si vor aduce valoare comunitatii bloggerilor din Romania.
Astept cu interes. 😉
si totusi daca erai avid dupa trafic, bagai si tu porn cum fac altii :))