aug. 27

Ultima suta de metri pentru nominalizarile la Webstock Awards 2013

webstock_2013 Webstock 2013 se apropie cu pasi repezi. Peste exact o luna de zile, cei mai importanti oameni din online si din blogosfera, in special, se vor intalni la cel mai mare eveniment al anului. Doar saptamana aceasta mai puteti sa faceti nominalizari pentru Webstock Awards, asa ca, daca nu v-ati hotarat inca ce proiecte sa propuneti, e timpul sa va faceti timp si pentru asta.

Inscrierea se poate face pana pe data de 31 august. Dupa aceasta data, urmeaza o perioada de preselectie intre 2 si 9 septembrie si in perioada 10-20 septembrie jurizarea finala. La jurizarea finala se iau in calcul criteriile de originalitate, design, structura, navigabilitate si functionalitate, dar si relevanta si interactivitatea proiectelor.

Sunt si o seama de categorii noi, dar si cele cu care deja v-ati obisnuit deja in cadrul celorlalte editii ale evenimentului. Pentru cine nu stie deja care sunt categoriile la care poti nominaliza un proiect, le vedeti mai jos. Puteti face nominalizarile aici.

1. Publishing

Proiecte online bazate in principal pe continut specializat in formate inedite si deschise interactiunii cu utilizatorul.

2. Utility

Aplicatii online sau pentru desktop, ce ofera utilizatorilor diverse instrumente pentru activitatile de zi cu zi.

3. Visual

Proiecte speciale ce au fost definite prin integrarea unor componente vizuale puternice (proiecte foto, video).

4. User Generated Content (by brand)

Continut de diverse feluri (video, foto, text) creat de utilizatorii obisnuiti si postat de cele mai multe ori pe site-uri dedicate ale companiilor de brand.

5. Blogging Campaigns

Campanii desfasurate pe bloguri (de la bannere pana la teste auto).

6. Special Projects (Brands)

Proiecte speciale dezvoltate in online pentru sustinerea campaniilor unor branduri, ce au inclus cel putin o platforma de social media.

7. Facebook Applications

Aplicatii dezvoltate si implementate pe Facebook, apreciate dupa creativitate si executie.

8. Bloggers Project

Proiecte initiate de catre bloggeri.

9. Mobile applications

Aplicatii pentru platformele mobile din zona comunicare, media, instrumente, productivitate. Criteriul principal de selectie este creativitatea si ideea din spatele aplicatiei.

10. Instagram (by Brands)

Conturi de Instagram detinute de branduri.

11. Best Content Campaign on Facebook

Campanii pe Facebook care au avut la baza o strategie de continut (text, video, foto).

12. Innovation

Proiecte care nu se incadreaza in niciuna dintre categoriile anuntate, dar s-au diferentiat prin tehnologiile implementate, idee si prin executie.

Webstock 2013 este organizat de Evensys in parteneriat cu Vodafone si cu sprijinul LG, Staropramen, Bitdefender si HP. Daca vrei sa fii la curent cu stirile despre acest eveniment, nu trebuie decat sa urmaresti pagina evenimentului, contul de twitter sau pagina de facebook dedicate lui.

Ti-a placut acest articol? Sustine-ma pe Patreon!
  1. Salut
    La ce categorie s-au inscris in anii precedenti bloguri precum Filme-carti.ro?

  2. Cred ca la publishing, daca se incadreaza acolo. Chiar daca poti sa spui ca un blog e un proiect, eu as veadea ca proiect o platforma prin care userii pot genera content nu doar o mana de editori. Dar nu stiu sa iti raspund exact.

    La bloggers project sunt proiecte organizate de blogguri, cum e cel al lui Toma cu Lan Party de exemplu.

  3. Misto ideea cu categoriile !

  4. La editia din 2012 au participat peste 500 de persoane iar prin intermediul transmisiei online, 2000. Am fost prezent la eveniment si am avut onoarea de a fi speaker in cadrul categoriei Social Media Professionals unde am vorbit despre activitatea online a lantului hotelier, Continental Hotels Romania si cum ne-am folosit de Social Media pentru a fi mai aproape de clienti, sa le oferim suport si sa crestem vanzarile de pe site-ul oficial.

Comentariile sunt inchise.