iul. 25

Un advertorial pentru fiecare companie participanta la #bizsmscamp

Pentru ca cineva prin sala spunea ca bloggerii sunt obisnuiti sa dea uneori mai mult decat primesc, un fel de bonusuri asa, m-am trezit de dimineata cu ideea de a pune vorbele acestea in practica si de a incerca, atat cat ma pricep eu sa vin cu cate un advertorial, pentru fiecare companie participanta la „Special-Media” Camp.

Inainte de a incepe sa va detaliez ce am de gand sa fac, o sa va rog sa veniti cu e-mail-uri peste mine si sa imi spuneti ce mesaj anume vreti sa transmiteti in social media, asta ca sa nu comunic eu cine stie ce „special-media” din greseala.

O sa incep cu bancile, mai ales pentru ca ele sunt niste clienti mult prea mari si ocupati si eu mult prea mic si pricajit ca sa am macar pretentia sa imi dea un e-mail cu ce vor ele sa comunice in Social Media. Asa ca va trebui sa ma descurc singur cumva la capitolul banci.

Cu Raiffeisen rezolv repede ca am un e-mail in „pending” despre o nebunie pe care o fac ei cu bloggerii si cu un cuvant care habar nu am ce inseamna dar suna interesant – „granturi” si am citit de 2 ori, sunt sigur ca nu e vorba de „garnituri”. Apoi si cu BCR rezolv cumva destul de usor,  ca doar am participat la campania #refinantare, si am fost si printre castigatori, trebuie sa mai vad pe la BancPost cum o leg eu de ceva; daca au vreo dorinta sau vreo idee de comunicat, sunt rugati sa o faca.

Apoi o sa iau la rand agentiile, pe unele le cunosc, Spada si Standout, pe altele abia le-am cunoscut, o sa gasesc informatii despre ele si o sa fac un advertorial si pentru ele.

Dupa aceea vin si companiile, am o carte de vizita de la o firma de turism sau ceva din domeniul turismului, am mai gasit un site foarte misto care tipareste ceva, cam pe orice obiect si au si niste artisti care contribuie cu valoare adaugata obiectelor tale. Woow cum suna asta. De fapt are niste ochi superbi tovarasa patroana, ce mai incolo si incoace cu artisti si alte nebunii.

Apoi sper sa dau si de lista celorlalti invitati, ma am vreo cateva carti de vizita de la Buschcraft (care nu are partie de schi, buscat.ro), WeBuzz o agentie tanara carora le urez bun venit pe piata asta si sa creasca mari. Mai am o carte de vizita de-a lui Adi Hadean, dar pe el il tin la final, pentru ca trebuie sa descoper si sa adopt o gradinita sau macar pe tovarasa educatoare daca o fi tanara.

Nu am uitat nici berile (nu alea pe care le-am baut, ci companiile, Ursus si Starbev), nici Pepsi, nici freelancerii sot si sotie, si mai imi amintesc eu pe parcurs ce si cum am mai facut pe la BIZ Camp ca asa e cand ai un creier haotic, se fac mai greu conexiunile neuronale corecte.

Deci ati inteles ideea cred eu, daca vreti ceva anume, loviti-ma cu un e-mail, daca nu, va trebui sa ma descurc eu singur.

  1. pui si pozele de la event pe blog?

  2. Le-am dat azi ca un .zip pe net, acum ma apuc sa selectez si sa pun si pe blog intr-un articol.

Comentariile sunt inchise.