oct. 23

Un nou stadiu in evolutia mea de client

Am trecut se pare la un nou nivel legat de statusul de client al unor companii mari din Romania. Zilele trecute a trebuit sa semnez si contractul de internet cu cei de la RDS ca am avut destul de multi ani internet gratuit de la diversele firme care s-au tot preluat una de la alta de-a lungul timpului. Eu le-am zis ca nu cred ca fac contract ca s-ar putea sa renunt si la Cablu TV de la RDS pentru ca motivul principal pentru care mi-am bagat cablu a fost Extreme Sport pe care au avut binevointa sa mi-l inlocuiasca cu cacatul ala de Sport RO.

In fine ma duc azi pe siteul de la UPC vad toate pachetele care le ofera, observ in unu din pachetele mai mari tot ce imi doream, adica si ESPN-ul si Extrememe Sports, la un pret destul de bun, undeva la 35 RON, nu sunt inca clarificat cat e impreuna si cu internetul, si totul parea ok.

Pentru ca nu imi place sa alerg sa reziliez contracte, sa vina alti cu alte cabluri si sa mi le traga pe alta gauri prin casa, am zis sa dau o sansa si celor de la RDS si sa le dau bani mai multi pentr un pachet care sa imi satisfaca dorintele mele de adrenalina.

Pe site nimic, decat ca ofera nu stiu cate programe in plus, bine bine dar ce programe oferiti, ca pot sa ofer si eu vreo 10 programe in plus daca pun in functiune toate camerele de supraveghre care le am in casa si le denumesc La USA tv, Supraveghere motor TV , Acarvariu TV. Sau romanul e prost si daca vede acolo + 20 de programe digitale pica in cur si zice wooow.

In fine ajung sa sun la ei, prima oara la un numar ca sa fiu rugat sa sun la alt numar din Ploiesti. Ca de aia de la bucuresti nu se puteau sa piarda vremea cu cei din provincie. Si dau datele mele, identifica contractul, asteptam sa imi dea lista de programe care sunt oferite in plus, dar parca asteptandu-ma la faptul ca nu le voi primii pe mail si va trebuii sa scriu pe caiet vreo 40 de canale tv, ii explic sa nu vreau decat Extreme Sports sau ESPN pentru ca sunt singurele care ma intereseaza. Imi cere cateva momente ca sa verifice. Verifica. Si imi explica ca nu mai sunt in grila lor de programe DAR ca pot face o cerere inregistrata si in caz ca vor fi foarte multe persoane care depun cererea respectiva exista posibilitatea sa se reintroduca in grila de programe. Ii explic frumos ca daca voi face o cerere o voi face la UPC ca sa imi bag cablu de la ei, pentru ca mi se pare foarte absurd ca sa nu aiba pe site lista de programe oferite sau macar sa o trimita pe un e-mail daca tot ajung sa ii sun si sa o solicit.

Ma intreaba daca mai am vreo intrebare si ii explic ca nu, apoi imi aduc aminte: Ce trebuie sa fac ca sa reziliez contractul si unde aveti sediul?

Ce mi-a placut a fost ca m-am abtinut cu greu pe toata perioada convorbiri sa nu rad, ca mi se parea penibil sa mi se dicteze la telefon lista cu programele tv oferite la alte pachete. Imi si imaginam ceva de genu: „Asa am notat Discovery Science, asa ce urmeaza?…”

Dupa ce am vazut pe site si dupa suportul care mi l-ati oferit, am ajuns ca nici macar sa ma mai intereseze ce preturi au cei de la UPC, ca e clar ce servicii oferitii voi.

UPDATE:  Pe la 7 seara depun o cerere sa ma contacteze cineva de la UPC sa-mi raspunda la intrebari. Imi promit ca in mazim 48 de ore or sa ma contacteze, Fac socoteala si zic, sa vad eu cine ma suna duminica. Nu trece 2 ore adica la 9 fara ceva si ma suna. Mi-au zis ca in 5 zile de cand fac contractul imi instaleaza, si dupa comportamentul exemplar pe care il au, tin sa cred ca chiar asa vor fi. Deci RDS ia aminte si invata cum se fac afacerile.