Webstock 2010 – Comunication part 2 – live bloging

Posted by

Am decis sa las noile proiecte si idei de la Concepts si m-am mutat in alta sala unde vreau sa invat mai multe despre cum sa realizez o campanie in social media. Mai ales ca vreau sa vad ce are de zis Ionut Oprea.

A inceput Justin Kadima de la Republica Interactve care nu vrea sa ne vorbeasca de social media si ne pune intrebarea: Spuneti o campanie de succes din social media din 2010. Pentur ca nu are despre ce sa ne spuna una buna din Romania, a ales sa ne vorbeasca despre cateva exemple din afara.

Social media nu este un loc de campanii CPL, castigul fiind pe termen lung. O companie trebuie sa stie sa comunice cu clientii, Singura campanie de succes in social media este garantata de cat de bine te cunoaste si te iubesc clienti. Nu poti avea o campanie pe 2 sau 3 saptamani. Trebuie facuta pe terme lung.

Urmeaza Mihai Dragan – MB Dragan cu masinuta, sau fara masinuta. Eu il stiu pentru proiectul The Office. Campania Pagini Auri a dus la peste 450 de preluari e bloguri, peste 7700 de unici. Urmatorul proiect este facut cu Adevarul, si promoneaza National Geografic Traveler unde nu avem date prea multe pentru ca este ongoing. Rezultate pana in acest moment, 2000 unici, 400 de poze pe FB, si altele. Ultimul Pure Vision, au folosit un landing page, cont sharing networks, si chiar si premii. 1300 de utilizatori in primlee ore, 540 de aplicati downloadate. S-a generat buzz.

Brandurile trebuie sa devina niste comunicatori interactivi.

Acum e si mometul asteptat de mine Ionut Oprea de la Standout cu o prezentare cred eu  interesanta.. Si incepe bine cu MAXIM am spus.

Nimeni nu-s face o campanie social media la fel cum nimeni nu-si face o prezenta in social media. Ce conteaza la un blogger, prezenta in social media si cat scrie pe alte bloguri.

1. Pui bloggeri sa faca ceea ce tiu ei sa faca. Sa scrie si sa comunice.

2. Creezi un context favorabi printr-un mecanism adecvat, nu prin moderare exagerata

3. Exploatezi potentialul de raspandire.

Si epoate optine expunere gratuita si interactiuni cu cititori acelui blog.

Si la final Laurentiu Dumitrescu de la Digital Star ne vorbeste despre Varta. Aici am participat si castigat. Nu o sariutura cu parasuta dar buna a fost si lanterna de la varta, trebuie sa recunosc. 1100 de inscrieri si 2.500.000 de persoane din mediul online au auzit de campanie. Cam discutabila ultima cifra.