feb. 28

Zgomot in Social Media

social media Aseara eram cu cineva la o bere si discutam despre social media. Muzica tare, galagie si la alte mese, dupa prima bere cred ca ajunsesem sa vorbesc chiar tare. Oricum vorbesc foarte tare de obicei, asa ca probabil deranjam cumva mesele vecine. La masa din stanga mea, 3 domnite frumusele, nu le-am remarcat decat la plecare cand, trecand pe langa masa mea, au comentat ceva de genul „sa stiti ca nu ne intereseaza discutia voastra”. Mi-am cerut scuze, desi oricum era prea tarziu. 

Mi-am dat seama insa ca ceea ce s-a intamplat acolo, in pub-ul respectiv, se intampla si in social media. Muzica e de multe ori prea tare, mai sunt si alti participanti in jur care fac galagie si atunci, fara sa vrei, ridici tonul comunicarii si uneori derapezi chiar fara sa vrei. Eu vorbeam tare ca sa ma asigur ca ma aude interlocutorul meu, dar ceilalti din jur se pare ca au fost deranjati.

Campania de remarketing a fost facuta cu un scop si pentru un interlocutor anume cu care vroiam sa comunic; din pacate a deranjat foarte multa lume si probabil o sa mai deranjeze si in continuare. Articolele in care vorbesc despre micile mele succese, fie ca e vorba de traficul de pe blog, de premii sau concursuri castigate sau alte chestii de genul acesta, au si ele un interlocutor caruia i se adreseaza, dar din nou se pare ca deranjeaza foarte multa lume.

Asa ca in ultima vreme am incercat sa vorbesc mai incet, ca sa nu mai deranjez pe nimeni. Stiu ca acest lucru nu este chiar usor de obtinut, dar cred eu ca se poate. De aceea probabil veti vedea in urmatoarea perioada o prezenta mai scazuta a mea in social media. Prefer sa ma focusez pe calitate, asa cum va spuneam inca de la inceputul anului si sa las deoparte comunitatile de bloggeri pentru o vreme. De aceea o sa ma vedeti destul de rar pe la evenimente anul acesta si o sa vedeti destul de putine articole „inspirate” din comunicatele de presa.

Poate daca si altii vor face la fel ca mine, vom ajunge in punctul in care fiecare va sta de vorba la masa lui si nu va mai avea treaba cu mesele din jur, nu le va deranja si nici nu vor fi deranjati de ele.

Ti-a placut acest articol? Sustine-ma pe Patreon!
  1. Hah, interesant pusa problema … de luat aminte

  2. Cand vorbesti tare in restaurant esti taran, dar pe social media esti spamer.
    Nu, nu se ajunge la ce zici tu, doar ca fiecare stie ce vrea si remarca cand ceva ii place, chiar daca tie iti pare ca nu te remarcat cand el a ales sa te ignore.

  3. problema nu este nici a tonului si nici a ambiantei. daca interlocutorul te-a ascultat si daca te-a mai si inteles atunci obiectivele au fost atinse. in rest, ca-n orice razboi, putem vorbi si de victime colaterale 😉

  4. @Cristi intr-un pub e intotdeauna galagie, nu se compara cu linistea dintr-un restaurant.

  5. Cristi eu nu am inteles nimic din ce zici tu acolo: „Nu, nu se ajunge la ce zici tu, doar ca fiecare stie ce vrea si remarca cand ceva ii place, chiar daca tie iti pare ca nu te remarcat cand el a ales sa te ignore.”

  6. Dat fiind tu un om de bun simt poti vorbi tare, lasa pustiilor „domnitele” si co”comunitatile” de bloggeri, spune ce ai de spus, asa simpatic de haotik care esti.
    Toate cele bune.

Comentariile sunt inchise.