Calatorie in Japonia: Ziua Zero

Posted by

Despre ziua zero as spune ca nu sunt foarte multe de povestit. Din cauza fusului orar nu e vorba nici macar de o zi intreaga de 24 de ore, ceea ce ne-a cam dat peste cap, Am traversat si o zona cu noapte, o noapte mult prea scurta si care a tinut mai mult de decizia pilotului de avion de a stinge lumina cand era inca ziua si de a o reaprinde la un moment cand deja era ziua afara complet.

Aventura a inceput la 9 dimineata pe aeroportul Henri Coanda, unde am facut rapid imbarcarea spre Londra, fara incidente, fara nimic interesant de povestit.

Ajunsi in Londra la terminalul 3, aveam mai putin de 2 ore sa ajungem la terminalul 5 si la avionul care avea sa ne transporte in Japonia. Auzisem de la seful meu ca iei un metrou intern pentru asta.

Ei bine, dupa ce ne-am invartit putin prin terminalul 3, am luat un autobuz pana la terminalul 5, mai multe scari rulante si un mini metrou special care te duce la zona de imbarcare. In drum spre terminal, am intreabat la un moment dat pe cineva daca stie cum ajungem la terminalul 5, ne-a raspuns in engleza si in timp ce se uita pe actele noastre si-a dat seama ca suntem romani si ne-a raspuns in romana: „o luati pe a doua la stanga”. De asemenea, eram tentat cand vreau sa intreb ceva, sa fac ceea ce fac atunci cand sunt intr-o tara straina si prima oara intreb: „Do you speak English?”

In cele din urma, am ajuns si in avion, unul mare de tot in care imi alesesem cu grija locul, pentru a putea sa beneficiez de cat mai mult spatiu, dar care din pacate nu avea geamuri. Mi-au placut la nebunie locurile de la business class si m-a facut sa ma intreb oare cat o costa un asemenea „patut cald”.

In avion am avut placerea sa descopar o noua jucarie cu care mi-am facut de lucru timp de cateva ore bune. O telecomanda cu multe butoane prin care puteai sa selectezi filme, muzica si chiar jocuri in retea cu ceilalti participanti la zbor. Le-am lasat vreo 2 recorduri cu Haotik in tabela de scoruri de la Pinball si m-am uitat la filme. Am vazut unul super interesant despre care o sa va povestesc separat.