De ce partea I? Am eu asa un „filing” ca vor fi mai multe parti. Deocamdata am incercat sa aflu niste informatii. De exemplu magazinul de unde l-am cumparat eu s-a desfintat (cel din Carefour) dar mai sunt si altele in Ploiesti. Ma interesa daca ma duc cu laptopul la unu din magazine, ceea ce o sa fac de alfel maine, sau daca ma duc cu el la o firma de service care reprezinta Flamingo.
In fine la nr. de tel gasit pe net nu raspundea nimeni, cel de la flamingo Ploiesti. Asa ca m-am dus pe flamingo.ro desi e redirectionat catre magazinul lor online. In fine Contact clienti si sun. Robot. Raspunde o domnisoara, imi da alt numar de telefon. Sun iar, alt robot, alta domnisoara alt numar. Sun la ce-l de-al treilea numar si nu raspunde nici dracu. Las omul in pace, ca poate nu a venit inca de la masa la ora 16 si mai stau 15 minute dupa care sun iar, de mai multe ori, nu raspunde nimeni asa ca sunt la ce-l de-al doilea numar sa spun ca nu raspunde nimeni. Tanara parca era pregatita de asa ceva asa ca ma intreaba ce laptopm am si ma directioneaza catre alt numar al celor de la Fujitsu Siemens.
Bineinteles aici le explic de unde am laptopul si ca ma intereseaza unde trebuie sa-l duc in garantie iar domnisoara de mi-a raspuns la telefon o tinea una si buna cu seria laptopului. Ca in filmele cu prosti asta cu seria laptopului dar intr-o societate civilizata stiu ca daca aveam seria stia deja pana si numele meu. Ma rog tot nu am aflat daca si unde trebuie sa ma duc cu laptopul la garantie.
Maine ma duc la Flamingo Ploiesti si intr-un caz ipotetic extraordinar ramane la ei si astept sa ma sune dupa ce-l repara. Practic mi-e frica ca or sa imi dea un numar de telefon si povestea continua, sau or sa ma trimita undeva, sper ca nu in Bucuresti.