oct. 17

Momentul sponsorului

Acum cateva zile la Social Media Summit Timisoara, tovarasul Chinezu a avut in prezentare un slide dedicat sponsorilor. Unii din sala au cam strambat din nas, eu nu, dar in urma acestui moment a iesit un articol in care acelasi tovaras de mai sus ne intreaba De ce aveti retineri cand vine vorba de sponsorii unui eveniment. Uitandu-ma prin comentarii nu pot sa nu remarc ca am fost cam singurul care a zis NU in legatura cu acest subiect. Am si spus de ce nu.

Si se face ca vine ziua de Sambata si merg la Cupa Bloggerilor Prahoveni, un eveniment organizat de Cojo si ma trezesc vorbind catre blogeri:

– Sa puneti acolo la finalul articolului sau in articole link catre sponsori… moment in care m-am oprit si am zambit aducandu-mi aminte de ce lasesem ca si comentariu la articlolul de mai sus. Si am inteles.

Mi-am dat seama ca spunandu-le asta probabil si ei vor stramba din nas si ca lucrul asta cu mentionarea sponsorilor trebuie inteleasa de la sine si nu spusa de altii, asa ca nu le-am mai zis nimic, am zis ca-s mari si se descurca ei. Doar am ras gandindu-ma ca am lasat un comentariu cu NU iar cu prima ocazie i-am pus pe altii sa puna linkuri catre sponsori fara sa le dau macar vre-un drept de a comenta sau a zice nu.