mai 25

PayPal Survey

Azi dimineata, m-am trezit cu un e-mail de la PayPal in ma informau iar ca mi-au „reinstate account” si ma rugau sa completez un survey legat de modul in care sa desfasurat comunicatia intre mine si cei de la suport pe timpul cat a fost contul limitat, si ce sugesti si pareri am despre actiunile si politica lor.

Doua lucruri care m-au incantat la ei a fost surveyul foarte bine facut, si anume intrebari care cereau detalii legate de casutele bifate anterior. Adica mi-au dat impresia ca chiar ii intereseaza amanunte despre lucrurile care nu sunt multumit si ca cineva o sa citeasca ce scriu eu acolo. Si al doilea lucru de care am ramas incantat erau 2 linkuri in e-mail, ce-l de a-l doilea legat de faptul daca vreau sa raman anonim si sa nu se stie cine a facut survey-ul.

Singurul raspuns care probabil o sa fie mai greu de inteles despre ei, cred ca va fi acela ca dupa aceasta experienta, desi lucrurile au decurs bine si foarte bine va fi probabil de ce totusi a crescut nesiguranta in folosirea lor ca procesor de plati.