De multe ori ati vazut in statusurile de pe mesenger diferite adrese de web, uneori chiar un text cu link care sa ofere mai multe informatii despre ce ai putea gasii acolo.
Probabil multi se intreaba daca au efect aceste reclame in status sau daca sunt degeaba. Si eu m-am intrebat acest lucru asa ca am decis sa fac cateva experimente. Unele chiar pe acest blog. Din rezultatele obtinute am tras concluzia ca cu 4 id-uri de mesenger, care sa fie continute de destul de multi oameni in listele lor, poate reiesi undeva intre 100 si 200 de vizitatori unici pe zi. Nu e foarte mult dar stiu ca pentru un blog, mai ales daca e in engleza, poate fi un inceput bun.
Efectul reclamei in status depinde atat de textul reclamei, cat si de id-ul care pune reclama. De exemplu daca pun 7 zile la rand diverse reclame care nu prezinta nimic interesant, in a opta zi sigur nu va mai da nimeni click pe ea stiind ca e pierdere de vreme si ca nu prezinte ceva cu adevarat interesant.
Atentie nu este important numarul de persoane care il ai in lista de mesenger, si numarul de persoane care au id-ul lor tau in lista ta lor. De exemplu eu nu am mai mult de 20 de persoane in lista mea dar sunt sigur ca depasteste 1000 nr persoanelor care m-au adaugat in lista lor de mesenger din diverse motive. Unoeri nu stiu nici ei cred de ce m-au adaugat.
Ai mare dreptate conteaza foarte mult cate peroane te are adaugat si cat de atragatoare este reclama.
ahaaaa, deci eu cand am dat acolo click pe statusul tau inseamna ca eram parte dintr-un experiment, nu? 😛
Experimentul nu a constat in punerea reclamei, ca am reclame acolo de cand ma stiu, si in observarea rezultatelor sau redirectarea catre anumite siteuri unde diferenta s-ar vedea clar. La un site care are azi 1000 de vizitatori maine 500, poimine 900 e cam greu sa determini. Asa ca pentru o parte din rezultate am folosit chiar acest blog.
Este perfect adevarat… In id-ul care l-am folosit cand era emisiunea cu alphamatinal, am facut intr-o luna vreo 500-600 de id-uri si se adauga mereu… Iar cand treceam in status adresa la blog-ul emisiunii in acea zi aveam 40-50 vizite fara macar sa anunt… Iti dai seama cum ar fi sa bagi in status la mai multe id-uri diferite aceeasi reclama…:)