In timp ce dadeam „raportul” despre ce mi-a placut si ce nu la Social Media Snow Camp 2011 mi-a venit o idee traznita care zic eu ar putea fi implementata fara prea mari probleme la Social Media Summer Camp 2012.
Pe scurt ideea de baza este cea de la Launch 48 dar modificata putin pentru campanii online si am detaliat mai jos cam ce mi-ar face mie mare placere sa se intample.
Ziua 1: Etapa 1 – Prezentarea ideilor de campanii
Companiile isi prezinta ideea de campanie pe care ar vrea sa o faca, lumea voteaza care dintre campanii sunt cele mai interesante si la care ar participa. Cele mai interesante 3 campanii sunt puse pe bancul de lucru.
Etapa a doua: Agentiile
Am vazut ca avem cel putin 3 agentii prezente la Social Media Camp-uri asa ca as spune ca nu cred ca e o problema daca Spada, Standout si WeBuzz ar alege (la buna invoiala sau prin tragere la sorti) unul din proiectele castigatoare ca sa-l reprezinte.
Etapa a III-a: Influencerii
Daca tot sunt invitati sa vorbeasca si sa se laude si tot stau ei in fata acolo dandu-se drept mai marii blogosferei cred ca 3 dintre ei ar accepta mai mult ca sigur sa intre intr-un astfel de proiect experiment. Eventual daca sunt fitosi si vor bani, cred ca ar putea gasii companiile un buget pentru ei, cu conditia ca bugetul sa fie acelasi la toate cele 3 companii din „concurs”.
Etapa a IV-: 7-10 bloggeri
Pai avem 30 de locuri pentru bloggeri la Social Media Camp-uri, 3 echipe, 10 dintre ei pentru fiecare echipa, eventual putem face echipe de 7 bloggeri ca poate unii nu vor sa se bage la experimentul respectiv sau nu le place nici una dintre cele 3 idei castigatoare.
Deci la finalul primei zile avem asa: 3 companii cu 3 proiecte, 3 agentii care sa le reprezinte, 3 a-listeri, 21 de bloggeri participanti in campanie.
Ziua 2 si 3: Desfasurarea campaniilor.
O data ce detaliile de mai sus au fost stabilite nu trebuie decat in 48 de ore fiecare echipa sa puna de cea mai tare campanie, mai tare decat Redescopera Romania daca se poate.
Ziua 4: Jurizarea si masurarea campaniilor.
Aici trebuie un numitor comun prin care sa fie masurate, ca e ZeList monitor, ca e un alt tool sau alt mod de a masura rezultatele din campanie. Ca exista un juriu care decide care a fost ce-a mai buna campanie. Avem echipa castigatoare.
Pe decursul celor 4 zile cred ca putem baga 3 ore pe zi si prezentari si chesti care se fac deja in momentul acesta.
Bineinteles m-am gandit si la un hashtag pentru campaniile din concurs: #BizCampaign48
Rezultatele: In cele 2 zile de campanie companiile ar putea vedea ce se intampla cu bloggeeri, bloggerii ar putea vedea ce se intampla cu agentiile si companiile si toata lumea ar avea de invatat despre ce se intampla intr-o campanie.
Daca vreti bagam si niste mentorii unde echipele sa fie sfatuite, dar nu stiu daca e cazul in mod neaparat in ecuatia de mai sus.