Social Media Snow Camp (dupa primele 2 zile)

Posted by

social media snow campAu trecut deja doua zile; si, daca e ceva ce-mi doresc mai mult, este ca sa nu se mai termine. Intrebari, discutii, glume, mancare ca pentru jurnalisti, bere de la Staropramen rauri-rauri dar si sucuri de la Pepsic (noua marca Pepsi made by Andrei Crivat).

Si nu v-am zis de fetele frumoase care sunt pe aici (dar cred ca devin fan Cosmote, sau Germanos, ca sa nu mai zic ca Stefan Rosioara nu e singura tomata faina din blogosfera iar sunt cu pluta ca de obicei, de fapt tomata la care ma gandeam eu lucreaza la o agentie). Dar sa trecem si la lucrurile mai serioase.

In prima zi a fost conferinta de deschidere, unde fiecare s-a prezentat si a spus intr-un fel cat mai frumos „scopul si durata vizitei”. S-a vorbit despre tendintele si intentiile bloggerilor in anul care va urma. Bobby ne-a spus sa ne laudam, ca daca noi nu o facem, cine sa o faca pentru noi. Eu sunt de acord cu afirmatia, desi nu de multe ori mi-au sarit hateri in cap cand am anuntat un nou record in traficul de pe blogul meu sau in pozitia zelist.

Am mai aflat ca tovarasul Chinezu nu cauta companiile, ci vin ele singure la el. Eu as zice ca are noroc. Blogatu iubeste companiile si, dupa cum a spus-o, parea sa fie dragoste cu nabadai, sa speram ca nu se naste vreun copilandru din aceasta relatie tumultoasa.

S-a mai discutat de asemenea si despre problemele referitoare la comunicarea cu companiile, si despre faptul ca acestea prefera sa fie contactate pe e-mail si nu telefonic.

Din sala Nebuloasa a ridicat problema bloggerilor care… imi pare rau dar eu nu pot sa vorbesc despre subiectul asta, desi se cam incinsesera spiritele si cu greu m-am abtinut sa zic ceva despre problema.

Apoi spre seara s-a lasat cu foc de tabara, mult sorici si un porc proaspat preparat chiar in fata noastra si cu … nea, nu dam din casa…

In cea de-a doua zi, seria de conferinte a fost dedicata companiilor, dar cu toate acestea s-au discutat lucruri foarte interesante care ii pot interesa si pe bloggeri.

Victor Kapra ne-a vorbit despre limbajul PR-ului si l-a comparat cu jurnalul cronicarilor din secolul XVI.  Chinezu ne intreaba daca suntem pregatiti sa avem o comunitate. Iarasi a fost foarte interesanta ecuatia tovarasului Chinezu: a face blogging vs a fi blogger=a factura vs a incasa.

Bobby Voicu ne-a spus ca exista date clare conform carora clientii din social media sunt mai fideli brandurilor si cumpara mai mult. Tot Bobby ne-a prezentat cateva studii de caz foarte interesante dar nu detaliez acum, va las sa vedeti prezentarea la el pe blog.

Alex Negrea ne-a dezvaluit secretul Facebook: Sa ai un produs/serviciu bun. Costin a venit cu notite in loc de prezentare, dar am inteles de la el ca daca privesti blogul ca pe un business, atunci trebuie sa lucrezi ca intr-un business.

Si mai sunt multe de spus, dar e ora 3 dimineata si maine e o noua zi minunata dedicata bloggerilor.

3 comments

  1. Nu e chiar asa, e si multa munca, dar seara…. mama mama 🙂 Dupa care la 3 dim ne apucam si de munca si tot asa :))

    Face Marta armata cu noi asa ca la 9 suntem toti in picioare ca nu indraznim sa intarziem la conferinte 🙂

Comments are closed.