mart. 16

Vodafone, Facebook si fenomenul urban declansat dupa

Vodafone, Facebook si fenomenul urban declansat dupa

Totul a inceput cu o reclama Vodafone, in caz ca mai sunt cititori care nu stiu despre ce reclama e vorba o puteti urmarii aici. Reclama in sine e cam aiurea lafel ca si aia cu Maxim dar totusi au reusit sa aiba un efect deosebit in randul social media generand un sir de glume conectate cu reclama. Astfel vazand si cateva variante deja realizate mi-au venit in cap cateva variante proprii pe care le voi expune mai jos.

Eram acasa, ma uitam la televizor… Si ghici cine vine langa mine? Nevastamea… Ma gandesc cum sa ma bag in seama fara sa par un fomist disperat, si-mi vine in cap numele ei, Dana. O caut pe Facebook, ii recunsc poza. Ii umblu la profil si vad ce-i place. Gici ce? Mancarea frate… Ce fac. Soptesc „Bai ce-ar merge o mancare buna acuma” cat sa ma auda. Bai si scoate tigaia, imi arde una cu ea, ma pune sa fac si mancare si curat, imi ia si berea… si ne imprietenim si pe Facebook.

Eram in tren, ma uitam pe geam… Si ghici cine vine langa mine? Enrika Dolls… Ma gandesc cum sa ma bag in seama fara sa par un disperat dupa sex, si-mi vine in cap numele ei. Alina Plugaru. O caut pe Facebook, ii recunosc poza. Ii umblu la prifil si vad ce-i place. Ghici ce? Sexul frate… Ce fac. Soptesc „Bai ce-ar merge o partida de sex acuma” cat sa ma auda. Bai si se duce la usa, incuie usa la compartiment, trage perdeaua, si se pune pe mine frate… si ne imprietenim si pe Facebook.

Alte variante mai gasiti aici.

  1. Într-adevăr fenomenul acesta a prins priză la public şi demonstrează încă o dată că românul are spiritul glumeţ din naştere.

Comentariile sunt inchise.