Webstock 2010 – Sesiunea 1 – live bloging

Posted by

Conferinta incepe cu istoria social media. Un video foarte interesant si o revizie a siteurilor importante care au aparut de-a lungul timpului,

De unde iti vin ideeile? – Cristian Manafu

Uni spun ca in dus, eu am spus ca la conferinte, etc. Imi aduce aminte de alte vremuri primele teentative de social media, mIRC, ICQ, forumuri. Comunicarea se facea pe grupuri restranse inainte de bloguri si retelele mari sociale.

Retele sociale din Romania – Madain Vladu

Romanii folosesc in mod activ trei retele sociale. Facebook si Hi5 ramane in topul preferintelor romanilor in ce priveste social media.
20 de zile din luna sunt petrecute pe facebook, 13 zile media la toate retelele sociale.

1 din 10 utiliatori folosesc in mod conectat retelele sociale. Eu unu nu pra le-am conectat decat la blog.

Foarte multi accepta invitatii doar de la persone pe care le cunosc.

Vodafone si retelele sociale – Marco Kind

Omul asta stie sa faca prezentari, imi place cum a inceput. Deocamdata se prezinta dar imi place modul cum o face. Sigur o sa fie o prezentare interesanta.

Trei intrebari din public, ultima pusa de Liviu Taloi a creeat buzz. Cum facem bani din Social Media. Marco ne spune ca in momentul in care stai pe o retea sociala nu esti chiar intr-un mod in care sa si cumperi lucruri. Cel mai bun mod de  a folosi social media este de a intarii brand-ul nu de a vinde. Intrebarea nr. 2, ddefapt prima, bugetul investit de Vodafone in social media. Raspunsul e oarecum evitat, in loc de cifre ne spune de oamenii implicati. Se pare ca toata lumea se vaita de preturile mari la internet in afara tarii si ni se promite preturi mai mici incepand cu zilele viitoare. De la 2 intreebari s-a ajuns la 7 si abia acum incepe prezeentarea.

Vodafone portofolio: opera mici, cartela prepay, social presence, free sms, 8 canale de advertising, o groaza de lucruri oferite de Vodafone. Netu oferit este tot de ei, si de data asta nu de abonamentul meu de date Vodafone.

Ce spun clienti despre Vodafone. Clienti se uita dupa calitate, si intradevar calitatea serviciol e excelenta, cu supportul am eu probelme din cand in cand. Top 10 aplication for 2012.  Foarte tare in Amsteram cica poti plati cu telefonul biletul de autobuz. Asta vreau si in Romania.

La final ne arata noile reclame Vodafone. Acelasi stil dar foarte interesante.

La ce nu te-ai astepta de la Femei? – Avon – Raluca Kisesscu

Sa nu fie sentimentale, sa nu vorbeasca mult, sa nu fie cheltuitoare,  sa nu fie curioase,  sa fie hiteck pasionate,

Din 2002 cand aveau 1.5% comenzi online au ajuns in 2005 la 40% iar in 2009 la 100%.  Avon Space, primul blog din lumea Avon. In 2010 premian ca cel mai bun blog de companie. Conturi de promovare pe FB, Youtube, Twitter din 2009.

Avon pe locul 4 ca vizibilitate in Social Media.

In mai putin de o luna de la lansarea Avon Connects are deja 10 mii de utilizatori online. Un experiment pilot.

Ce aduce barbatlor comunitatea Avon. Femei intre 15 si 50 de ani. Eu prefer un filtru pentru cele intre 15 si 18 hai 20 de ani.

7 lucruri invatate in 14 luni de social media – Radu Ionescu

1. Blogerii vorbesc liber

2, Social Media nu insemana doar A-list bloggers. Asta imi place cum suna

3. Social Media este plina de poeti.  Exista creeativitate.

4. Conferintele de presa nu au murit doar se reinventeaza.

5. Trebuie sa incerci destul de mult ca sa reusesti. Adica sa faci experimente.

6. Entertaimentul este inca cel mai bun instigator la a genera reactii.

7. Facebook didan’t kill the blog star.