iun. 1

Campania Free Fest in cifre

Pentru ca tot discutam zilele aceastea de campanii, de ce putem face si de tot felul de chestii misto discutate la nivel teoretic, a venit vremea sa discutam si campanii pe cifre, adica pe rezultate obtinute, si trebuie sa recunosc ca sunt mandru de ce am vazut in datele oferite de Kriogen via ZeList Monitor.

Deci avem in primul rand efectul creat in jurul evenimentului aici.

Avem si datele legate de twitter aici. In mod ciudat desi nu am fost blogger oficial la eveniment, avand treburi in alte zone ale tarii se pare ca sunt pe locul doi la top influenta in cadrul „prezentarii” evenimentului pe twitter.

Deci ce sa o mai dam in diverse peste 10.000 de oameni au fost „atinsi” de articolele, postarile, si mesajele noastre. Deci este de bine. Oare se aude pana acolo in departare la domnii cu agentiile? Sau continua sa nu stie de noi ca existam si ca facem treaba buna, cel putin pe zona noastra.

Si sa nu uit am mai avut un blogger implicat in aceasi perioada la I love festival drept partener media. Deci am acoperit cu o mana de bloggeri cam tot ce s-a intamplat in weekendul trecut in Ploiesti si in jurul lui, ca sa nu mai zic ca am acoperit si putin din ce s-a intamplat pe la Brasov.

  1. A fost cat de cat ok , mai ales partea cu Electro.
    Salutari!

Comentariile sunt inchise.