nov. 1

Clarviziune in Social Media

 O reclama care mi-a placut extraordinar de mult. Atat de mult, incat m-am uitat de mai multe ori la ea, inainte de a o pune pe blog. Geniala idee de a citi mintea cu ajutorul datelor din retelele sociale si de pe internet in general. Experimentul a fost facut in Belgia la Bruxelles, iar participantii sunt luati la intamplare de pe strada.

Rezultatele sunt uimitoare, pana la final cand „The secret is revealed„.

Sunt sigur ca acest clip alimenteaza din plin paranoia unora (am si eu cativa prieteni fara cont de facebook, fara nimic online) care se tem ca viata lor privata poate fi expusa publicului neautorizat. Cu toate acestea, eu spun ca, daca avem putina grija, nimic rau nu se poate intampla.

In plus, daca ar fi sa angajez pe cineva despre care nu stiu nimic (pentru ca nu gasesc nimic despre el pe net) si sa angajez pe cineva despre care vad ca mai trage si cate o betie, dar are nevasta, copil, participa la conferinte sau activitati legate de jobul de care am eu nevoie, il aleg in mod clar pe ultimul.

[Via Matei]

Ti-a placut acest articol? Sustine-ma pe Patreon!