Din cand in cand,
Ma uit in spam,
Si tot ce vad
E un grupon,
La kilogram.
Am inceput cu o poezie pentru ca ma chinuie talentul, asa cum ii chinuie si pe toti care au facut grupoane peste grupoane. Nu ca as avea ceva cu siteurile de reduceri, sunt foarte bune, sunt inscris la vreo doua locale si la grupon bineinteles. Dar cand ved in spam ca au devenit mega-ofertele mai dese decat mega-pen*** parca imi pun intrebarea despre ce oameni fac aceste afaceri si care a fost ideea lor de mi-au bagat email-ul in baza de date. Si avand in vedere ca se duc in spam e clar ca nu sunt singurul care a ajuns in listele lor de oferte fara voia lor.
Ma intreb daca isi dau seama ca nu ma uit decat cand am timp acolo iar cand nu am timp dau doar rapid un Delete all spam mesages. Si atunci care e rostul afacerii lor, doar sa arate ce baza de date de useri au ei? Nu pot pur si simplu sa se prezinte la clienti cu niste statistici fake? Care e diferenta in a avea cu 100 de mailuri in plus pe hartie sau cu a le avea in baza de date si a risca sa ajungeti in spam chiar si pentru clientii pe bune pe care ii aveti.
Zicea bine Cristi cand zicea de anul Groupon. Aaaa si am uitat sa va spun ca-s toate verzi, sau cel putin alea care ma spameaza pe mine.
P.S. grupon e romanescut de la groupon 🙂