feb. 2

HEINEKEN are o noua identitate vizuala

 Incepand de la 1 februarie compania de tele…. , pardon, fac bere oamenii astia,  au anuntat ca au un nou logo. Adica compania are un logo si berea are un logo ca sa nu bem din greseala compania in loc de berea cu care ne-am obisnuit. Deci atentie la logo. Ala de sus din dreapta, adica stanga mea, e logo-ul companiei, adica daca il vedeti nu-l duceti la gura.

Pe de alta parte cand vreti sa va racoriti cu o bere buna uitati-va dupa acest logo:

Ei bine asta se serveste rece cu prietenii la distractie.

Acum de cate ori vad verde devin paranoic si ma gandesc la ZiuaZ dar mi-e frica sa fac vre-o predictie in zona asta, ca daca diseara e vreo bere concurenta implicata ma arunca pe geam afara, si la -50 de grate Celsius cat afara sigur ca nu-mi doresc. Si totusi, are cumva legatura?

Si daca are si daca nu are va invit sa vedeti alt party cu bloggeri cu aia de ati vrea sa ii scoateti la o bere cat mai des in offline, daca sunteti fata se subintelege da???