iun. 25

Hello Kitty

 Stiti ca v-am tot povestit despre faptul ca sefu’ pleaca in Japonia. Motiv pentru care m-a pus sa ma documentez despre ce si cum e pe acolo. Astfel, am descoperit un personaj fictiv, la fel ca si mine, ajuns celebru atat in Japonia, cat si in toata lumea.

Pe numele ei de personaj Hello Kitty, s-a „nascut” in Japonia in 1976 si a ajuns in Statele Unite in 1976. Personajul face parte din cultura populara japoneza.

Personajul a fost creat de Yuko Shimizu in cadrul companiei Sanrio si a aparut pentru prima oara pe un portofel de piele. Eu am aparut pe un blog, probabil de aia nu am succes.

Desi initial brandul a fost creat pentru copii, in 1990 targetul s-a largit, incluzand si tineri care nu au putut avea parte de acest brand in copilarie.

Brandul este si tema principala pentru doua parcuri de distractie, unul indoor Sanrio Puroland si altul outdoor Harmonyland.

Conform celor de la Sanrio, in 1999 Hello Kitty se afla pe aproximativ 12.000 de produse, iar in 2008 a ajuns la peste 50.000 de produse, aducand in buzunarul celor de la Sanrio peste un miliard de dolari.

Personajul a calatorit in intreaga lume, ajungand sa lucreze cu banci sau chiar sa fie imprimat pe un Airbus A330-200.

Un personaj indragit in toata lumea si care isi face aparitia in aceasta vara si in Romania. Dar despre acest lucru si despre ofertele magazinelor Germanos o sa va povestesc maine, intr-un alt articol.

  1. Oare a auzit cineva din Romania de Cheburashka?

Comentariile sunt inchise.