Jocuri de call center: Caloriferul

Posted by

call center Zilele trecute, un prieten imi povestea despre vremurile cand lucra intr-un call center si despre cum, impreuna cu colegii lui isi mai indulceau orele petrecute la job prin diverse jocuri, unele de-a dreptul traznite, cum este si jocul despre care o sa va povestesc mai jos.

Jocul in sine era foarte simplu, in fiecare zi alegeau un cuvant si trebuiau sa introduca in text acel cuvant pe care il alegeau la inceputul zilei.

Astfel a venit ziua cand cuvantul ales a fost „calorifer” si fiecare angajat trebuia cumva sa spuna in conversatiile cu clientii acest cuvant. Nu isi mai aducea aminte toate replicile, dar a reusit sa-mi povesteasca unele dintre cele intamplate in acea zi la munca. Am retinut o parte din ele si vi le redau mai jos:

– Buna ziua, cu ce va pot ajuta?
– Nu-mi mai merge modemul de internet.
– Ati incercat sa-l resetati? Unde aveti modemul?
– Undeva pe sub masa, de ce?
– L-ati pus cumva pe calorifer? Ia verificati.

– …
– Ziceti ca ati resetat modemul si tot sunt probleme cu viteza la internet?
– Da, imi merge foarte prost, se si blocheaza uneori.
– S-ar putea sa fie vorba de un virus romanesc, se numeste „caloriferul„… dar vom verifica imediat despre ce este vorba.
– …

– Stiti cumva daca, cablul de internet trece prin apropierea unui calorifer?

– Aveti calorifer in camera?

– O sa trimitem o echipa la dvs., sa vada despre ce e vorba.
– Da… multumesc..
– Or sa traga eventual alte cabluri, dar sa nu fie cumva vreun calorifer in zona, sa ii incurce pe baieti.

Asadar, daca aveti parte uneori de intrebari bizare din partea operatorilor care va asigura suportul, nu va speriati, doar se mai distreaza si ei din cand in cand. Este o munca destul de grea in anumite call center-uri si in felul asta au si ei parte de zile mai usoare la un job nu tocmai usor.

Si la final, pentru ca stiu o bloggerita care a lucrat si ea intr-un call center, ii lansez o provocare, sa vedem, la ei ce jocuri se poarta in call-center. Deci, Ana, ai legatura.

4 comments

  1. Acum inteleg de ce uneori nu reusesc s-o scot la capat cu operatorii telefonici. Eu ii intreb de ce nu merge netul, ei ii dau intruna cu „caloriferul, caloriferul” 😀
    Data viitoare o sa le spun direct: fara glume, poante si cuvinte cheie, mie sa-mi spuneti de ce nu functioneaza. Punct 🙂

  2. si daca nu exista astfel de jocuri intr-un callcenter te poti distra numai cand auzi numele persoanelor cu care vorbesti. Mi-a ramas intiparit in minte dialogul cu famila stafie: intai am vorbit cu doamna stafie, apoi domnul stafie si in cele din urma cu fiul stafie. Te poti distra in dialogurile purtate cu clientii (in special cu cei mai putin scoliti). Una peste alta trebuie sa fii tare de nervi sa rezisti 8-10 ore ca sa vorbesti cu toti ciudatii.

  3. haha, inca lucrez la call center – tot in departamentul de internet si date. mi-ai dat idei *evil* :))

Comments are closed.