Pregatim campania #evoBlogger cu numarul 3

Posted by

Se pare ca vom avea si ce-a de-a treia campanie in parteneriat cu evoMAG.ro asa ca incepem inca de pe acum sa colectam informatii de la voi legat de cum veti vrea sa fie urmatoarea campanie.

Am avut doua campanii zic eu cu rezultate bune, si faptul ca evoMAG o face si pe a treia zic eu ca nu e doar parerea mea ca rezultatele campaniei au fost bune, dar am auzit pe la colturi si critici. Cum le-am auzit pe la colturi si la mana a 7-a nu prea am reusit sa inteleg clar mesajul transmis.

Asa ca vrea in acest articol sa va intreb cum vedeti voi o campanie. Si ca sa fac lucrurile mai interesante va lasa sa alegeti un buget de 300, 500, 700, 1000 de euro si sa imi spuneti cum ati face cu acest buget ca sa iasa o campanie de succes. Nu trebuie sa faci o campanie pentru fiecare buget, alegi tu suma care crezi ca ti-ar fi necesara pentru campanie si faci un scurt plan de campanie.

De asemenea daca ceea ce am spus mai sus e prea mult, sunt dispus sa aud si feedback de genu, nu vreau sa mai fie premii in stick-uri de memorie, vreau sa fie minim 1000 de euro premiu, vreau sa … nu stiu acuma, ca doar de aceea va intreb pe voi.

Vreau sa imi spuneti ce vreti voi de la o campanie, cum vreti sa arate, sa se desfasoare, etc si voi incerca sa gasesc in functie de solutile voastre si o campanie care sa se potriveasca pentru cat mai multi dintre voi.

6 comments

  1. Fac eu campania la mine pe blog. În funcţie de ce target-uri aşteaptă evoMag, îţi spun şi cât îi costă şi ce premii trebui să dea ca să le obţină 🙂

  2. Exista adresa de mail de la Marketing pe evoMAG.ro esti liber sa le faci o propunere. Daca aceleasi rezultate eu le pot obtine pe bani mai putini probabil ca or sa lucreze cu mine 😀

  3. @elena daca preferi un premiu mare si dupa el nimic, e ok si asa din partea mea, abia scad costurile campaniei. Dar am considerat ca e bine ca macar restul de participanti sa primeasca si ei o atentie. Oricum nu mai avem stikuri dar banuiesc ca si alte cadouri de mica valoare ca un premiu de consoloare ar merge intr-o campanie.

  4. În primul rând, eu cred că depinde și ce se urmărește prin acea campanie. Dacă se vrea doar publicitate și link-uri, atunci propun să nu se schimbe nimic, nici ca și conținut și nici din punct de vedere al premiilor. Să fim serioși, nimeni nu o să-ți dea un premiu mai serios, să zicem un PC, doar pentru un text și două link-uri care li s-au părut lor mai frumoase.

    Eu aș organiza altfel o campanie: se dă o sumă (să zicem 500 de euro) și participanții trebuie să facă ceva cu ea pentru a obține un lucru (de exemplu cine asamblează cel mai performant calculator, cu piese de la evomag, cu piese de până în 500 de euro).

    Dacă social media și promovarea prin așa ceva înseamnă creativitate, atunci hai să schimbăm ceva în cum se desfășoară o campanie.

    Cât despre premii, depinde și de ce buget au cei de la evomag.

Comments are closed.