Cea de-a patra zi a fost scurta, din pacate. Dar din nou plina de informatii interesante si de lucruri care mi-au placut. Desi eram putin trist. Putin trist pentru faptul ca cele 4 zile au trecut asa de repede, dar si din alte motive care nu au nicio legatura cu Social Media Summer Camp.
Dupa cele doua prezentari, au urmat prezentarile finale, unde ne-am spus ofurile, ce ne-a placut, ce nu ne-a placut si ce ne dorim sa vedem, auzim si simtim la urmatoarea editie. Eu mi-am anuntat inca de pe acum dorinta de a participa din nou si la editia din iarna. Am uitat eu sa spun cate ceva pe acolo prin discurs, dar in mare am zis cam tot ce trebuia.
Georgiana Gheorghe, Danone – #launiaurt
Prezentarea ei a continut o groaza de cifre si comparatii despre campania #LoveDebates si campaniile anterioare, nu despre cifre vreau sa va vorbesc, ci despre un moment care mie, unuia, mi s-a parut genial. Gaben, la un moment dat, dupa ce Georgiana a terminat de vorbit, a avut o intrebare, a spus ceva de genul: „Nu stiu daca stiti, dar eu nu prea sunt de acord cu afirmatia ca barbatii sunt romantici si am facut un filmulet destul de critic la adresa campaniei”. Raspunsul din partea Georgianei face ca totul sa para regizat. L-a rugat pe Gabi (omul de la butoane din spatele evenimentelor Biz) sa puna filmul, pentru ca il avea deja pregatit. Film care ne-a placut si care ne-a amuzat. L-a dat drept exemplu al faptului ca oamenii au intrat in campanie si au interactionat cu ea din cauza ideii pe care cei de la Danone o lansau pe piata.
Cristian Manafu – Strategii de social media
A inceput cu lucrurile basics si a continuat cu mai multe cifre, comparatii si alte chestii interesante. Caut unul din filmuletele pe care le-a pus in prezentare, pentru ca vreau sa vorbesc mai pe indelete despre aceasta prezentare, separat. Ca idee de baza, social media este despre oameni si nu despre companii si aceasta este directia in care trebuie sa se indrepte lucrurile. De asemenea, mi-a placut partea in care a vorbit despre Personas, cunosteam deja atat termenul, cat si cei doi personas de la munca, dar m-a facut sa ma gandesc putin cam cum ar trebui sa arate un personas pentru brandul Haotik. Pentru ca, fiind un personaj virtual, cred ca e destul de simplu sa il mulez pe un personas. Mai greu cred ca e sa definesc si sa descopar acest personas.
Dragos Schiopu – Vorbe de final
Asa cum spuneam si azi in sala, am avut doua variante, una scurta si una lunga, despre cum a fost la Social Media Summer Camp 2012. Varianta scurta suna cam asa: „Cand se da drumul la inscrierea pentru Social Media Snow Camp 2012? – pentru ca vreau deja sa ma inscriu”. Deja cred ca stiti ca am fost primul care s-a inscris la aceasta editie (de vara).
In varianta lunga, spuneam despre faptul ca mi-a placut mult si de data aceasta si ca, desi unii au avut impresia ca sunt ceva bisericute, mie mi s-a parut atmosfera mult mai ok decat in iarna. Ca eu am venit ca de obicei, pentru aceiasi doi oameni, Andrei Rosca si Bobby Voicu, chiar daca din pacate unul din ei nu a participat. Am felicitat-o pe Marta pentru eveniment si i-am multumit pentru faptul ca face acest eveniment. Am spus ca, desi am invatat si de data aceasta o groaza de lucruri, mi-a placut foarte mult prezentarea despre perceptii si infrangerea fricii de a vorbi in public. Si ca probabil vreau sa analizez foarte bine diferentele dintre ce spune crede lumea despre mine si ceea ce spun cred eu despre mine. Am uitat sa spun ca am de gand sa-mi imbunatatesc skill-urile de comunicare si de a tine prezentari si ca, daca reusesc sa fac asta, atunci cu siguranta ca voi vrea sa tin o prezentare la iarna. Vroiam sa o pun in tema pe Marta despre asta, pentru ca daca imi voi dori cu adevarat asta… de obicei obtin ceea ce imi doresc. M-am abtinut sa spun ca-s trist sau am incercat sa nu se vada asta, pentru ca nu avea nicio legatura cu evenimentul si era irelevant. Si nu mai stiu ce am mai spus pe acolo, desi parca am vorbit frumos si nu am mai avut atatea emotii.