Sumerfest 2009

Posted by

Dupa cum stiti, zilele trecute am fost plecat si nu am avut net, de parca ar fi avut cineva timp de net. Am fost la summerfest unde am baut, am inotat, m-am distrat, cine isi mai aduce aminte ce naiba am facut acolo. Totusi din putinul in care imi aduc aminte o sa sa va povestesc si voua in momentele care urmeaza. Adica despre ce am facut in autocar la ducere si la intoarcere ca alceva nu cred ca imi mai amintesc.

In primul rand, vreau sa le multumesc colegilor care au organizat, si care in ciuda unor probleme de comunicare (inainte de placare, few weeks ago) chiar s-au priceput sa faca un bun management al organizarii, si chiar le-a iesit totul ok.

Sa incepem cu locatia, care a fost foarte ok, am avut si valuri, nu atat de mari pe cat mi-as fi dorit eu, dar lucrurile pe care mi le doresc eu oricum nu-s prea ok pentru oamenii sanatosi la cap care vor totusi sa traiasca. Prima zi eram dejamagit de valuri, dar au fost super ok, urmatoarea zi. Sau tot in ziua, aia, cine mai stie cand era zi sau noapte.

Ce mi-au lipsit fatza de anul trecut au fost stancile. Nu am putut vedea prea multi pesti pe la fundul apei, cateva bancuri razlete si nici scoici sau alte lucruri interesante nu am putut gasii. Hotelul in schim a fost ok, sau aproape 100% ok. La plecare au fost cateva mici nereguli, dar traiesc cu speranta ca totusi au devenit mai atenti din cauza noastra si nu au fost chiar tigani. Ahh… unde am fost? La Byala in Bulgaria si hotelul purta acelasi nume. Nu ma intrebati unde vine asta ca habar nu am, exista google maps pentru astfel de informatii. Daca ar fi sa compar cu Rusaka , mancare a fost mai buna, cazarea si hotelul mult mai bun, fata de 2 stele la Rusalka aici chiar au fost 4. Dar totusi in concediu o sa prefer Rusalka ca stiti voi prima dragoste se uita greu.

Ce naiba am facut acolo, pai sa vedem, dupa ce am stat cuminte in autocar, nu stiu de ce, dar chiar am stat cuminte, nu tot timpul, stati linistiti, mi-am facut eu numarul la plecare cand mi-au ajuns 20 de minute sa ma fac „remarcat”, adica sa ii inebunesc pe toti de cap. Apoi seara am ajuns acolo, sau dupamiaza, sau ceva de genu. Bineinteles ca am ajuns pe plaja si in mare. O baie buna noaptea in mare e intotdeauna minunata daca esti cu mai multi prieteni. Cel putin 7-10, ca alfel nu iese nimic, va spun eu. Apoi cred ca am baut si am socializat, nu stiu in care ordine, am ales sa beau JB sec, nu prea mult, ca strica miintile. Apoi cred ca am ajuns la un pary, unde nu-mi aduc aminte multe lucri, chiar daca nu am baut mai nimic si la somn spre dimineata, Asta a fost prima zi, sau prima seara.

Apoi a venit sambata. Unde am inceput cu o baie in apa. care a durat toata ziua, ca de obicei. Dupa ce am scormonint tot fundul marii cautand o mariire de salariu ceva scoici pentru sefa, dupa ce m-am bucurat de valuriile potrivit de mari, si dupa ce am inotat pana mi-am sleit toate puterile, m-am mutat in piscina bineinteles. Doar nu credeati ca o sa stau eu la soare. Aici ca de obicei am golit repede piscina, nu de apa, ci de ceilalti tursti speriati de salbaticii aparuti din jungla. Bineinteles ca unele mingii mai aruncau apa si peste ei pe margine, dar pareau sa fie amuzati si placuti impresionati de cat de bine ne distram.

Apoi seara a fost petrecerea, unde am facut cunostiinta cu 2 cubaneze dupa care creierul meu a facut cunostinta cu cunostintele mele de limba engleza. Si am socializat toata noaptea, cu toti nemtii, si culmea, intelegeau ce le ziceam. Eu nu intelegeam ce le ziceam, dar vorba aia, who cares about this. Oricum nu am scapat de vejnica porblema de a arunca cand ti-e lumea mai draga un „him” in loc de „her”.  Cred ca o sa ma doara fundul odata de la problema asta.

Petrecerea oricum a durat toata noaptea si dimineata am asteptat rasaritul soarelui. Apoi 2 ore de somn si acasa ca am deranjat destul.

Ah si am uitat de o bila de plastic in care te puteai baga si se umfla cu aer si stateai in ea pe apa in piscina. Defapt incercai sa stai in picioare dar nu prea reuseai. Bineinteles ca 100 de kg era prea mult asa ca a doua oara in 2 saptamani nu ma pot bucura de ce imi place din cauza greutati. Deja incep sa cred ca e discriminare. Orium acasa, la ultima cantarire aveam 98 de kg, desi dupa mesele copioase de la summerfest ma asteptam sa am iar peste 100. Deci incet dar sigur scapam si de burta.

P.S. Daca vrei sa te distrezi si tu atat de bine alaturi de noi sunt sigur ca poti gasi niste joburi interesante la noi pe site.

P.S.2 Mesajul de la P.S.1 nu e deloc sponsorizat, is only my free will.

P.S.3 Urmeaza cred si ceva filmulete care le voi pune pe youtube.

P.S.4 Cica am si un folder dedicat numai cu poze cu mine.