Despre emisiunea pe care urmeaza sa o faca Chinezu la TV, cred ca a auzit deja toata lumea. Incepe Luni, 23 Septembrie pe Look TV. Va avea loc in fiecare zi de luni, marti, miercuri si vineri, incepand cu ora 22:00. O emisiune despre brandingul personal al unor oameni de succes, oameni care au muncit mult la dezvoltarea unui brand personal puternic si care vor fi adusi in fata, intr-un interviu unu la unu, pentru a ne spune despre reteta succesului lor.
Momentan nu sunt dezvaluite prea multe detalii despre emisiune si toata lumea asteapta cu interes prima editie. Eu, din pacate, nu o voi putea urmari, fiind plecat 2 zile (intelegeti maine ce e cu #2zile). Stiu doar ca nume interesante vor fi pe „scena” studioului unde se face emisiunea: Magda Catone, Cristian Topescu, Nicu Alifantis, Mihaela Cernea, Misu Cernea, Radu Gabriel, Virgil Iantu, Zoia Alecu, Diana Dumbrava, dar si multi altii.
Din primul moment in care am aflat despre emisiune, am avut o singura nedumerire, asa ca nu am ezitat sa ii adresez tovarasului Chinezu urmatoarea intrebare:
De ce un om care are mare incredere in online si care are majoritatea afacerilor in online, simte nevoia sa aiba o emisiune la TV? Asta in contextul in care presa si televiziunile pierd teren (desi probabil nu or sa moara niciodata), iar online-ul castiga teren. De ce nu o emisiune pe un canal dedicat de youtube?
Pun intrebarea in contextul in care eu nu am mai dat drumul la TV de cel putin 6 luni de zile si in afara de Romanii au talent, nu cred ca urmeaza sa vizionez alte emisiuni pe TV, dar urmaresc cu drag tot felul de videobloggeri care fac lucruri interesante.
Iar raspunsul m-a facut si mai curios in legatura cu formatul emisiunii:
Tocmai pentru ca am mare incredere in online am decis sa fac aceasta emisiune la TV. Pare un paradox, dar nu e asa 🙂 Pentru ca emisiunea care o sa fie difuzata pe TV o sa fie pusa imediat dupa terminarea editiei si pe online. In plus vom avea anumite secvente exclusiv pentru mediul online, o sa vezi, o sa fie frumos, nu dau acum chiar tot din casa. Si facem toate acestea pentru ca eu cred ca ceea ce lipseste zonei de social TV (daca vrei sa ii spunem asa) de la noi este continutul premium. Iar noi o sa facem continut premium. Si o sa il punem la greu in online. Astept sa imi spui cum ti se pare ce o sa vezi pe net din emisiune si dupa aceea mai vorbim 🙂
Pentru ca da, intr-adevar, este nevoie de continut premium, si sper ca si alte televiziuni sa vina cu emisiuni care sa ajute la dezvoltarea noastra personala, la dezvoltarea brandului personal si, de ce nu, la evolutia noastra ca oameni.
Cu toate acestea, raman in continuare sceptic in legatura cu TV-ul, si asta pentru ca, de exemplu, nu pot urmari luni emisiunea, sunt in afara granitelor si chiar daca exista See Now, s-ar putea ca la momentul respectiv sa fiu la volan si nu intr-o locatie cu internet.
Sper sa regasesc cat mai multe lucruri interesante in sectiunea speciala deschisa pe blog: http://brandulu.chinezu.
La final va invit sa urmariti promo-ul emisiunii, care mentine si el de asemenea secretul legat de ce anume va contine emisiunea: