Toate lumea vorbeste despre cat de mult inveti de la o conferinta sau despre faptul ca e aproape imposibil sa nu inveti macar un singur lucru din participarea la un eveniment despre onlne, marketing, social media, digital media, etc.
Si intradevar am invatat de fiecare data foarte multe lucruri.Dar a trebuit sa treaca 6 luni de zile de la Netcamp 48 ca sa imi dau seama, ca nu am folosit niciodata unu din sfaturile primite acolo.
Bineinteles ca am folosit o mica parte din ceea ce am invatat acolo, bineinteles ca am sfatuit pe alti si am povestit despre solutile practice oferite de mentori atunci. Dar cand a fost vorba sa fac eu, am facut asa cum am facut si pana acum. In urma cu ceva trebuia sa iau o decizie, si va spun de pe acum ca probabil nu as fi luat cea mai buna decizie, asa ca mi-am adus aminte de unu din lucurile importante spuse de mentori. Testeaza piata. Intreaba oamenii. Si efectul a fost unul extraordinar.
De cate ori imi aduc aminte de rusu’ imi dau seama ca oamenii aia erau facuti sa fabrice bani, din orice, oricand, oricum. Gaseau solutii simple si rapid la orice fel de problema si atunci cand rezolvi problemele oamenilor nici macar nu mai vinzi ceva, doar ajuti.
Un fel de update: Ironia soartei face ca pana la urma decizia sa fie influentata de doar 3 oameni care sunt experti in domeniu si au venit totusi cu argumente solide in decizie. Dar eu zic ca am invatat ceva din asta si pe viitor v-a fi foarte utila.