Vodafone Suport – off unii dintre voi tot nu au invatat lectia

Posted by

Sunasem sa-i intreb daca e reteaua lor picata sau nu imi merge mie modemul mie. Defapt „modemul” e noul meu PDA care zilele trecute mergea perfect pe internet.

Cum poti sa imi spui tu mie ca nu are cum sa mearga si nici nu ar trebuii sa mearga pe PDA netul de pe acea carlteluta ca voi nu oferiti decat suport pentru Vista si XP, si ca nu exista soft pentru windows mobile?

Mi s-ar parea mult mai acceptabil sa imi spui ca Vodafone nu ofera suport pentru alte deviceuri decat cele care le vand ei si ca nu ma poti ajuta. Si mi s-ar parea destul de normal sa spui NU STIU, grele cuvintelea astea, si greu sa le spuneti. Aveti idee cum functioneaza serviciile care le oferiti? Asa la nivel de logica, ca si eu le-am inteles babeste, ca nu am stat sa studiez documentatia legata de ele. Dar cum poti sa imi spui ca serviciu de date care este extraoptiune la un abonament de voce e cu totul alceva decat un serviciu de date dedicat. Si asa ma-ti aburit voi ca nu se poate pune abonamentul de date cu ala de voce pe acelasi sim dar sunt destul de sigur ca practic se poate dar ca probabil vodafone nu doreste asta.

Sa vedem asa pe mintea oricarui „inteligent” care raspunde la *222: O cartela sim are un ID, eventual si un numar, desi numarul culmea se poate modifica, deci nu e o informatie fixa legata de sim.

Acum ID-ul ala are acces in servere la un serviciu de voce? Corect pana aici? Acelasi numar poate sa nu aiba acces la un serviciu de voce ci sa aiba acces la un serviciu de date. Sau poate sa aiba access la un serviciu de voce + date (doar ca extraoptiune). S-ar putea ca in soft sa fie totusi o setare ca sa nu te lase sa bagi serviciu de date dedicat la cel de voce. Dar mai stau eu si ma gandesc logic daca ma duc la serviciu de voce si ii spun seria sim pe care e numarul si serviciu de voce, apoi ma duc la serviciu de date si bag acelasi seria a sim-ului, si daca sistemul nu face o verificare ca a mai fost folosita seria respectiva, va garantez ca merg puse ambele servicii? Am dreptate? Oricum am inteles, vodafone nu doreste voce + internet nonstop.

Nici o problema tin smartpfone-ul cu voce si tin PDA-ul cu net nonstop si skype, adica am un telefon mobil skype. Daca nu se poate, nu se poate, asta e, ma car cu 2 caramizi dupa mine, unu Vodafone si unu Skype Mobile. Oricum functia de telefon a PDA-ului respectiv era una auxiliara si putin importanta pentru mine.

One comment

  1. Trebuie sa-i intelegi si pe ei (pe operatori) ca nu au acces la toate informatiile si nici nu au testat tot ce aud de la diverse persoane. Am sunat si eu odata pentru o curiozitate, stiam ca poate fi facut respectivul lucru, dar „ne pare rau, nu este posibil”, blablabla.

    Ai dreptate, compania poate sa nu doreasca anumite chestii, si daca le afla 1,2,5 persoane, nu e problema. Important e sa nu devina un fenomen, pentru ca atunci o sa gaseasca o modalitate sa remedieze acel „bug” (impropriu spus).

    Ah, si „Nu stiu” nu face parte din descrierea postului. 😛 Adica nu ai voie sa spui „Nu stiu!”.

Comments are closed.