iul. 1

Ce invata companiile la Social Media Camp?

social media Dupa 4 participari la Social Media Camp, timp in care am tot discutat despre ce invata bloggerii si cum se distreaza bloggerii in cadrul taberei organizata de Revista Biz, a venit vremea sa ma intreb ce invata companiile in cadrul acestui eveniment.

Si, cum nu eram cel mai potrivit sa va dau eu raspunsul, am zis ca pot intreba pe cativa prieteni din cadrul companiilor si agentiilor participante la editiile trecute.

Raspunsurile lor le puteti vedea mai jos. Vreau sa le multumesc in primul rand pentru timpul acordat si bineinteles ca ne vom revedea peste cateva zile in cadrul celei de-a V-a editii.

 

Social Media Camp inseamna o sansa pentru oamenii din companii care inca “tatoneaza” cu ideea de social media. Chiar daca o tabara de cateva zile nu te face expert, ea iti ofera contextul potrivit pentru a lua legatura cu unii dintre jucatorii importanti din domeniu. Inveti ce trenduri internationale se aplica in Romania, cum sa discuti cu diversi KOLs, ce functioneaza si ce nu, care sunt oportunitatile si cum pot fi ele exploatate. In plus, o discutie cu unul dintre bloggerii cu experienta poate sa-ti ofere un insight extrem de util pentru viitoarele campanii in online. Matei Psatta – GMP PR.

 

Social Media Summer & Winter Camps organizate de BIZ reprezinta un loc unde acumularea de cunostinte despre social media se impleteste cel mai bine cu networking-ul, in beneficiul tuturor participantilor, fie ei reprezentanti ai companiilor si ai agentiilor, bloggeri sau pasionati de social media.

Privind din unghiul companiilor, in permanenta descoperim in tabara lucruri noi: de la bloggerii pe care ni-i dorim in campanii, din experienta celorlalti, dar si prezentand sau testand propriile idei si primind feedback informal de la audienta. Tematica este diversa si acopera de fiecare data zone noi, inovand pe masura ce peisajul comunicational se transforma. Acestea sunt cateva dintre motivele pentru care ne alaturam de fiecare data cu placere taberei. Echipa Cosmote.

 

In primul rand, invatam cat de important e sa te cunosti offline cu oamenii cu care ai atatea proiecte in derulare, mai ales pentru ca dupa SMS camp poti pune mana pe telefon si ii poti suna pentru a te ajuta sau pentru a testa cu ei anumite idei care-ti vin pentru brandurile carora le gestionezi comunicarea online.

In al doilea rand, SMS camp este un loc unde reusesti sa afli pe bune ce cred oamenii cu care tu lucrezi despre cum ar trebui sa interactionezi cu ei, in aceeasi masura in care si ei invata ce asteapta o companie de la ei. In al treilea rand, e un loc perfect in care faci front comun cu bloggerii in exercitiile practice si asa vad si ei unde e focusul companiei in comunicarea online, dar asa vedem si noi unde e focusul lor atunci cand lucreaza pentru client. Intreaga experienta SMS camp e un exercitiu de cunoastere. Raluca Duta – GolinHarris.

 

Strategia de actiune, indiferent de situatia ivita precum si eficientizarea bugetelor de promovare si comunicare. Companiile din Romania au nevoie de evenimente precum Biz Camp. Orizonturile se deschid atunci cand esti pe cale sa renunti. Ivo Bobbal – etarget.ro

Concluziile sunt clare, Social Media Summer/Snow Camp este locul unde bloggerii, oamenii din agentii si cei din companii invata cum sa isi gestioneze mai bine resursele si cum sa colaboreze cat mai bine impreuna, pentru obtinerea celor mai bune rezultate. Este locul in care invatam unii de la altii si in care reusim sa vedem lucrurile si din perspectiva celuilalt.

  1. Mmmm prea frumos!

Comentariile sunt inchise.