Drumul de la Mobile Marketing Conference la Mobifest

Posted by

Daca nu ma insel, evenimentul a luat nastere in 2008, iar eu l-am descoperit ceva mai tarziu, in 2010, cand am participat pentru prima oara la el si de atunci nu am ratat nicio editie. Pentru mine, participarea la acel eveniment a insemnat un punct important in istoria evolutiei mele online, dar si offline. Un drum cu bune si rele, in care am avut parte de experiente extraordinare si din care am invatat multe.

La acest eveniment s-a nascut ideea de Twitter Effect, care a evoluat mai apoi in sampler.ro si apoi din nou in BlogPoint.ro. O idee inceputa in joaca, ce a evoluat si s-a transformat si ea, de la an la an, asemenea evenimentului.

Incepand cu anul acesta, Mobifest vine intr-un nou format, cu multe, foarte multe noutati si surprize. Dintre ele, am sa incerc sa enumar mai jos cateva:

Studiu exclusiv

Realizat impreuna cu cei de la Unlock Research, studiul „Mobile Romania 2015” este menit sa ofere date importante despre modul in care este folosit telefonul mobil de catre romani, despre mijloacele de comunicare si, nu in ultimul rand, despre instrumentele de plata specifice.

Training in mobile marketing

In premiera pe piata din Romania, evenimentul are in componenta sa si un training de o jumatate de zi, sustinut de specialisti cu experienta pe plan local. Acesta ofera informatii practice despre campaniile de promovare integrate, strategia de marketing mobil si optimizarea activitatilor mobile.

E-book despre tendintele in mediul mobil

Poate fi descarcat gratuit de aici. Contine cele mai relevante tendinte in mobile communication si sunt sigur ca o sa va placa.

Oferta speciala pentru cititorii blogului meu

Pentru ca ocupatiile mele din ultimii 7-8 ani din sfera bloggingului sunt strans legate de acest eveniment, am sa vin cu o oferta speciala, un discount de 33% pentru 5 bilete la Mobifest 2015. Pentru acestea, trebuie sa trimiteti un e-mail la office [at] evensys [dot] ro cu codul „dragosschiopuMbf15„. Primul venit, primul servit.

Mobile Awards Romania

Pentru a treia oara pe piata locala, are loc singura competitie care premiaza proiectele si aplicatiile realizate pe plan local. Categoriile de anul acesta sunt: Cea mai buna campanie de Mobile Marketing, Cel mai bun mobi-site de companie / brand, Cea mai buna aplicatie mobila de brand / produs, Cea mai buna campanie care a folosit tehnologii noi (Geolocation, NFC, Augmented Reality, QR Codes), Utilities (ghiduri, instrumente), Payment (plati utilitati, telecom, plati taxi etc.), Entertainment,  Special Projects, Premiu special – Aplicatii Auto.

Sponsorii Mobifest 2015: Telekom, Unicredit-Tiriac Bank, Vodafone, Syscom Digital si Voxline. De asemenea, la bloguri partenere puteti gasi si DigiPedia.ro.

In cazul in care crezi ca ne vom vedea la eveniment, lasa-mi un comentariu, sa stiu si, eventual, sa ma uit de tine.

mobifest