Drumul spre Gardaland si o scurta oprire la Venetia (Ziua 9)

Posted by

Dupa o noapte in care a batut vantul si nu am putut inchide un ochi, ne-am dat seama ca vremea nu ne ajuta deloc sa ramanem pe litoral, asa ca am decis sa plecam mai departe catre Gardaland, parcul de distracii pe care il mai vizitasem in urma cu ceva ani la prima mea incursiune in afara tarii. Am decis sa o luam pe drumurile secundare si sa lasam in urma autostrada, pentru a vedea mai indeaproape tara si drumurile ei.

Astfel am descoperit tot felul de paduri, in care copacii sunt perfect aliniati (cel mai probabil sunt plantati asa) si care au trunchiurile goale si drepte si doar sus ceva frunzis. Am facut si poze, dar nu le-am mai atasat la articol.

Am mancat la o pizzerie intr-un mic satuc unde chelnerul, probabil si proprietar al micului restaurant, nu intelegea o boaba engleza, dar pana la urma ne-am inteles noi cumva. Am ales o Calzone, pentru ca vroiam sa vad cum e la ea acasa si astfel am realizat ca sunt cateva restaurante si prin Romania care o fac la fel de buna, doar cu ceva oregano in plus, am vazut ca ei cam pun oregano in toate variantele de pizza.

Venetia

Apoi, ca tot era in drumul nostru, am decis sa facem si un scurt popas la Venetia si sa o revizitam. Ne-am invarit vreo doua ore, incercand sa ajungem in Piata San Marco, dar nu am reusit deloc sa ajungem cu tot cu indicatoare. Uitandu-am acum seara pe harta, imi dau seama ca am ajuns pana undeva foarte aproape, dar cumva am reusit sa o ratam. Oricum, nici la aceasta a doua vizita, chiar daca a fost pe fuga pentru ca ne apuca noaptea pe drumuri, nu am fost prea impresionati de acest oras.

Am facut totusi ceva poze, pe care le puteti vedea mai jos.

Tarziu, in noapte, am ajuns in zona parcului de distractii Gardaland si am inceput sa vizitam campingurile, unul cate unul. Ne-au cam dezamagit, in comparatie cu cele din Ungaria si Croatia; din acestea disparusera sapunul si hartia igienica de la baie si nici nu mai aratau atat de ingrijite ca cele de pana acum. Intr-un fel, nu e prima oara cand vad discrepante intre Italia si tarile din jur. Unul din campinguri avea un negru atat de dubios la receptie si tot campingul arata atat de dubios, incat ne-a fost frica sa ramanem prea mult pe acolo, in niciun caz nu aveam de gand sa lasam cortul o zi intreaga acolo, cat am fi stat noi in parcul de distractii. In cele din urma, am gasit un camping dragut, cu internet, Amici di Lazise unde receptionera nu prea stia de capul ei si mi-a explicat ca net avem doar la restaurant si nicaieri in alta parte. Bineinteles ca aveam net berechet undeva la 20-30 de metri de restaurant, unde am decis sa punem cortul in cadrul campingului.