Aseara am participat la Intenetics Hostspot 2011. Multa lume, multa galagie socializare pozitiva, si cativa oameni in fata care incercau sa spuna lucruri interensate mai in gluma sau mai in serios. Samsung afisa peste tot noul Samsung Galaxy Note, au fost si o parte din ambasadorii mobilers (acum intelegeti de ce eram eu pe acolo). Evenimentul a fost structurat in doua parti, prima parte despre aplicatile mobile ca si canal de comunicare in online iar a doua parte despre construirea brandului personal in online.
Aplicatile mobile ca si canal de comunicare in online
S-a discutat despre aplicatia mobila din campania Redescopera Romania, despre provocarile din campanie. Mi-a ramas in cap povestea spusa de Bobby despre frustrarea ghizilor care vorbeau iar 20 de oameni stateau cu ochii in telefoane, si faptul ca de multe ori trebuia sa le explice ca oamenii aia sunt foarte atenti la ce spune ghidul si transmit mai departe informatile catre online.
Dan Vartopeanu ne-a vorbit despe alte cateva aplicatii interesante pentru platformele mobile. Pizza Hut – sistem de plata integrat in aplicatie, iFood Assistant si Catalogul Ikeea.
Construirea brandului personal in online
Cristian Manafu a vorbit in primul rand de cei patru oameni pe care trebuie neaparat sa ii citesti in online: Dragos Novac, Zoso, Radu Ionescu, Vivi.
Apoi a continuat cu strategia lui despre online, despre lucrurile pe care le cred altii despre el si despre asteptarile pe care le au acestia de la el, despre faptul ca desi nu a instalat in viata lui un sistem de operare lumea crede ca el se pricepe foarte bine la internet. Ne-a mai spus ca a fost foarte greu sa il creada lumea ca el consuma si biscuiti nu doar caviar.
Bogdana Butnar ne-a explicat ca daca esti foarte cunoscut dar nu ai un produs nu este neaparat un brand, si a asociat ideea de brand cu produs. Tot ea ne-a spus ca prefera sa spuna o poveste si sa ofere o senzatie cititorilor.
Bortun Olteanu , aflat pentru prima oara in rol de moderator al discutiilor ne-a spus ca scrie asa cum i-ar place sa gaseasca informatiile despre diverse lucruri, ca nu exagereaza niciodata si incerce sa scrie foarte rar spre deloc despre lucrurile la care nu se pricepe. De asemenea nu amesteca viata privata cu blogul.
Bogdana Butnar are ca mod de comunicare al brandului ei online cateva regupri pintre care acela de a nu pune poze cu ea pe blog, de a scrie doar despre subiectele care sunt relevante sau adiacente blogului ei. Iarasi o strategie interesanta a fost aceea de a inchide comentariile daca sunt mai mult de 3 comentarii critice care nu au legatura cu subiectul articolului.
Cristina Bazavan ne-a spus despre faptul ca comunica pe blogul ei ca jurnalist la persoana I (aici trebuie sa pun mana pe cartea de romana sa vad exact ce inseamna asta, ca eu o stiu pe aia cu pers a II si cu dumneavoastra…)
Dragos Novac am inteles ca nu citeste bloguri si oameni.
Manafu vrea un singur lucru de la blogul lui, si anume sa il placa toata lumea. Cica anul acesta a fost injurat de 2 ori o data pe twitter si o data pe blog. Cand a fost injurat pe twitter nu a mai scris nimic pe twitter o saptamana din cauza supararii.
O intrebare interesanta din public pentru vorbitori a fost ce ar face ca sa creeze acuma brandul personal pornind de la zero?
Cristina Bazavan: mi-as face o stategie cu ce am de facut si ce vreau sa comunic.
Manafu: As incerca sa vad la ce ma pricep eu sau daca nu ma pricep la nimic la ce mi-ar place sa fac. As incepe sa studiez, si as produce acel continut care as atrage atentia.
Comments are closed.