Jurnal de calatorie: Plaja Astris/Marley (ziua 4)

Posted by

Desi am vazut de-a lungul anilor majoritatea plajelor importante de pe insula, mai exista alte „o mie” (exagerez) de plaje micute si mai putin cunoscute, unde te poti relaxa si simti bine si care nu sunt atat de populate de turisti. Asa ca am ales sa mergem azi pe recomandarea gazdei noastre si sa vizitam una din plajele lui preferate, Astris.

Plaja este micuta si, desi nu parea aglomerata cand am ajuns noi, incet, incet au tot venit turisti si s-a umplut. Pe masura ce s-a umplut de turisti si netul a mers tot mai greu, asa ca la un moment dat am decis sa renunt la conexiunea wi-fi de la bar si sa stau pe conexiunea mea de Vodafone care mergea foarte bine. La pranz m-am bagat la o tura de snorkeling si mi-a placut atat de tare ce am vazut, incat am uitat sa mai ies din apa si m-a cam ars soarele. Oricum foarte placuta atmosfera de la Marley Beach si, desi „mesele” erau niste scanduri inguste, am putut lucra pe ele fara a avea parte de vreun disconfort. Mancarea de asemenea a fost buna, asa ca recomand plaja aceasta, mai ales daca esti cazat in Potos, fiind la doar 4-5 km de acesta.

Seara m-am plimbat pe faleza si mi s-a facut pofta de inghetata din aceea la dozator. De obicei prin statiune se vand inghetate la cupa, dar pana la urma am zarit undeva un dozator care parea sa faca exact ce-mi doream. Am aflat cu ocazia asta ca se numeste „soft icecream” tipul acesta de inghetata. Oricum puteti vedea cam ce s-a intamplat intreaga zi in sectiunea daily vlog de mai jos. Nu uitati si sa dati subscribe canalului meu de YouTube.