oct. 1

Lectie interactiva de circulatie cu LIDL

Verde la educatie Va spuneam zilele trecute despre un eveniment deosebit de interesant care urmeaza sa aiba loc in toate magazinele LIDL din Ploiesti, dar si din tara. Desi vremea ploioasa cauta sa puna bete in roate evenimentului, cei de la LIDL s-au tinut de cuvant si au vrut mortis sa expuna campania de constientizare a regulilor de circulatie, dedicata celor mici. Bravo!

Intr-o intersectie special amenajata si ilustrata pana la cel mai mic detaliu, cei mici s-au putut deplasa imaginar cu o masina, au putut afla detalii despre culorile semafoarului, dar si alte detalii legate de modul in care trebuie sa ne comportam in trafic, cat si felul in care trebuie folosita trecerea de pietoni.

Impresionanta a fost atat receptivitatea celor participanti la aceasta campanie, cat si modul in care reprezentantii politiei au discutat cu fiecare copil in parte si le-au explicat totul cat mai detaliat.

Cea mai mare campanie de educatie rutiera din Romania este o adevarata mina de invataturi pentru cei mici, dar si pentru parintii care i-au insotit si care au inteles ca fiecare informatie conteaza.  La eveniment au participat aproximativ 10.000 copii in cele 163 de locatii si aproximativ 10.000 de insotitori ai acestora (adulti).

Sper ca cei de la LIDL sa reia aceasta campanie si in primavara, pentru ca zilele frumoase sa mareasca numarul de participanti la astfel de evenimente. Asa cum sper ca ideea sa fie preluata si in scoli si directorii sa invite macar din cand in cand pe domnii de la circulatie sa le reaminteasca copiilor regulile de circulatie.

La final, micii participanti la traficul virtual au fost premiati cu produse din partea LIDL si au plecat zambitori catre casa, probabil cu ceva mai multe cunostinte legate de traficul rutier si de regulile unui comportament exemplar, atat pe trotuar, cat si la volan peste 10-15 ani cand isi vor lua permisul de conducere.

Ti-a placut acest articol? Sustine-ma pe Patreon!
  1. Nu stiu de voi, dar LIDL deja si-a cam castigat o reputatie nu prea buna din partea cititorilor, eu in general nu mai citesc articole cu textul LIDL deoarece deja stiu ca sunt reclame .

    Nici pe asta nu l-am citit, dar trebuia sa las un comentariu.

  2. E alegerea ta asta. Probabil daca ai avea copii ai fi mai interesat de acest articol sau de cel precedent in care anuntam evenimentul. Stiu ca exista cititori care s-au dus cu copiii asa cum stiu si cititori care nu s-au dus pe motiv ca ploua afara.

    Din pacate nu toti imi lasa comentarii aici ci prefera sa mi le spuna pe messenger.

  3. Nu stiu ce pareri au unii, dar pana acum doar de bine de Lidl, iar cu campania asta, ar fi trebuit sa-si spele toate pacatele. 😀

  4. *eveniment, ma rog 🙂

  5. cred ca e corect si campanie.

Comentariile sunt inchise.