feb. 8

Lectii 2.0 – Articolele haterilor despre clienti

 Eu am obiceiul sa comunic clientilor cand din colaborarile pe care le au cu mine ajung sa fie aratate cu degetul de catre X sau Y. Prefer sa afle de la mine si nu de la altii. Dar ma intreb ce fac celalti care sunt implicati in campanii si sunt atacati de diversi dupa cum am vazut de-a lungul timpului. Ma intreb daca au obiceiul sa ascunda mizeria sub pres in speranta ca nu va observa nimic clientul sau vor incerca sa discute cu clientul despre asta.

De exemplu eu imi aduc aminte foarte bine cand am discutat despre micile mele probleme de limba romana cu cei de la Libris si am intrebat daca asta e vreo problema. Cred ca am si comunicat pe blog la vremea respectiva raspunsul lor. De asemenea de fiecare data cand am descoperit o problema am comunicat-o imediat clientului. Ultima problema care am comunicat-o a fost clentului care ofera o sala pentru intalnirile blogerilor prahoveni si bineinteles ca au fost cele doua articole contra scrise de doi … nici nu are rost sa ii mai numesc.

Sunt curios ce alte solutii aplicati voi cand aveti astfel de probleme? Le raportati, le ignorati?

  1. Publicitatea de orice fel este binevenita. 🙂

Comentariile sunt inchise.